marți, 22 martie 2016

Review săpun Dafina

Despre produsele de îngrijire Dafina v-am mai vorbit şi aici, unde v-am  prezentat nişte săpunuri foarte interesante cu proprietăţi deosebite, realizate 100% din ingrediente naturale!

Recent am terminat de folosit două săpunuri produse de această firmă şi  doresc să vă prezint în acest review  o nouă modalitate de îngrijire, cu ingrediente sigure, naturale şi produse în România.

Primul săpun despre care vă voi vorbi se numeşte SĂPUN NATURAL–CAFEA ANTICELULITICĂ  şi este special conceput pentru persoanele care suferă de celulită.
Doamnelor, după  două săptămâni de utilizare pielea a devenit mai fermă, şi-a recăpătat elasticitatea iar acel aspect inestetic de coajă de portocală  s-a diminuat simţitor.
Ingredinetele active  cum ar fi cafeaua măcinată activează circulaţia periferică şi exfoliază delicat pielea iar conţinutul de unt de shea lasă pielea hidratată şi catifelată.

Lista de ingrediente
Uleiuri saponificate de măsline, palmier, cocoş, ricin, unt de sheâ, cafea la filtru, glicerină, ulei esenţial de mentă, melissa şi citronella, pulbere de cafea.

Produsul are 100 de grame, este ambalat foarte bine, vine însoţit de o etichetă pe care sunt trecute următoarele detalii:

  • firma producătoare,
  •  modul de fabricaţie, în acest caz săpunul este produs manual prin saponificare la rece,
  •  lista de ingrediente, 
  •  dată fabricaţiei/expirării
  • denumirea şi proprietăţile produsului.
Culoarea maro este dată de cafeaua din compoziţie iar mirosul este unul uşor mentolat. După folosire pielea rămâne proaspătă şi energizată.


Prima dată am citit despre SĂPUNUL NATURAL – AROMAT pe pagina de Facebook Natural Dafina unde veţi găsi mai multe informaţii despre fiecare produs şi modalităţile de preparare. Mă bucur foarte mult că am avut ocazia să îl testez şi este unul dintre săpunurile pe care le voi folosi şi pe viitor.

De ce îmi place foarte mult acest săpun?
În primul rând pentru proprietăţile antiinflamatoare, calmante şi emoliente.
Eu am pielea sensibilă şi rar mi se întâmplă să găsesc un produs care să nu îmi provoace usturimii după utilizare.

Lista de ingrediente
Uleiuri saponificate de măsline, cocoş, palmier, ricin, unt de cacao, apă distilată, glicerină, crema de brânză Mascarpone, ulei esenţial de anason.

Aţi citit foarte bine...Acest săpun conţine cremă de brânză Mascarpone care îi conferă proprietăţi deosebite de îngrijire a pielii: emoliere, hrănire şi  catifelare.
Argila albă din compoziţie este decongestionantă şi calmantă iar uleiul de anason are proprietăţi antiseptice.
Săpunul este realizat prin saponificare la rece şi miroase foarte plăcut!
Aspectul este unul interesant şi arată că acest produs este realizat manual şi cu multă grijă!


Pentru mai multe detalii vă invit pe site unde veţi găsi o mulţime de produse pentru îngrijirea tenului, corpului, părului dar şi produse dedicate Spa-ului sau cadouri deosebite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu