miercuri, 16 martie 2016

Carmine Shoes şi pantofii Cenuşăresei


Este o zi ploioasă de toamnă, cu miros de struguri şi vin, iar "Hanul  lui Manole" este plin de lume.
Intru să beau o cană de must proaspăt stors şi mă izbeşte în timpane  o voce piţigăiată de femeie, ce vine dintr-un colţ îndepărtat  al încăperii. Când mă uit într-acolo, o fiinţă cât palma se lupta cu o lingură plină de vin dulce ca mierea şi vocifera de zor.
-Voi chiar aţi crezut că  Cenuşăreasa cea frumoasă a plecat desculţă de la bal?
-Care  femeie riscă să îşi rănească gleznele delicate şi tălpile fine  precum mătasea?

Şi toată lumea  a amuţit...
Scaunele se întorc cu zecile înspre micuţă, la auzul acestor vorbe.
-Licoarea bahică începe a-şi face efectul  aşa că să începem, zice aceasta şi mai soarbe un strop de vin!
-Vă spun eu că nu a fost  deloc aşa...doar sunt zâna Chloé şi am fost acolo, în grădinile vaste ale palatului prinţului.

Dintre toate minunile pe care le-am văzut în cei 4000 de ani de când bat lumea în lung şi-n lat, tânără domniţă mai frumoasă ca Cenuşăreasa nu am văzut!
Dar să vă spun cine sunt eu.

 Fac parte din neamul spiriduşilor călători, sunt un pic cam năzdrăvană şi pentru că toţi se leagă de aripile mele aproape transparente  şi de părul meu blond (spiridusul şef zice că sunt singura din toată istoria scrisă  a familiei mele cu plete aurii ca razele soarelui), am hotărât să cutreier fiecare colţisor din Univers pentru a-mi găsi jumătatea..
-Chiar nu pot să cred că eu nu am pereche ...
În schimb am reuşit să arunc vraja iubirii peste atâtea fete frumoase!
-Cine credeţi că l-a îndrumat pe feciorul de împărat prin pădurea unde zăcea fără grai Albă-Ca-Zăpada?
-Eu!
Îmi amintesc şi acum cum am încercat să o păzesc pe Aurora să nu se întepe în deget, şi tot s-a cufundat într-un somn adânc.
Noroc cu verişoara Ingrid  care mi-a trimis de veste că există un prinţ frumoas şi cu inimă bună cum de mult timp nu s-a mai văzut în regat.
Aşa l-am descoperit pe prinţul Philip şi cei doi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi.

Dar să revenim la Cenuşăreasa!
Vai, ce viaţă chinuită a  avut alături de  coţohârla de mamă vitregă!
Îşi dorea să ajungă şi ea la bal, dar straiele ponosite şi gândul că s-ar face de râs au făcut-o  să îşi înăbuşe acest vis.
În plus, urâtele de surori vitrege o tachinau de zor.
Noroc cu naşa ei!
Frumoasă rochie a avut mândra  Cenuşăreasă la bal, iar pantofii ei  au fost magie pură!
Din păcate vraja nu dura la infinit şi grăbită a pierdut condurul de sticlă...dar partea aceasta o ştiaţi şi voi.
Ce nu a aflat nimeni niciodată până acum, este că eu am ajutat-o să se încalţe după ce l-a părăsit grăbită pe prinţ.
-Doar nu era să las minunăţie de fată să calce cu picioarele delicate în vreo piatră!
I-am dat o pereche de pantofi stiletto superbă!!
Şi aşa a ajuns acasă cu picioarele nevătămate şi încălţate în pantofi piele naturală la fel de delicaţi ca  şi ea.

Finalul poveştii îl stiţi cu toţii, cu prinţul care se îndrăgosteşte iremediabil de chipul gingaş al acestei domniţe, însă pasiunea Cenuşăresei pentru încălţăminte care mai de care mai frumoasă, doar eu ştiu cum am reuşit de-a lungul timpului să i-o satisfac.
Norocul meu  a fost că în  Cetatea Zânelor de Răsărit trăia  un meşter pantofar care făurea cele mai inedite sandale pentru tot regatul.
-Să nu vă mai spun de pantofi!
În 4000 de ani nu am mai întâlnit atâta pricepere în a dă forma unei perechi de încălţăminte.
Materiale din cele mai inedite aduse din Ţara de Nicăieri sau fir  de aur ţesut de fluturii  Domniţei Albastre, ce trăieşte pe planeta Nibiru.
Toate acestea i-au adus faimă pretutindeni pantofarului.
- Şi ce credeţi?
Astăzi o prinţesă urbană a găsit manuscrisele acestuia într-un cufăr făurit cu o vrajă în care spunea că  nimeni nu îl poate deschide decât dacă are pasiune şi dorinţă pentru a crea cei mai frumoşi pantofi.
Şi aceasta a reuşit!
Acum  îi găsiţi la loc de cinste într-un magazin online pantofi, unde cele mai interesante materiale  prind viaţă şi încalţă picioarele femeilor din  lumea întreagă!
Aşa că doamnelor, dacă vreţi să fiţi răsfăţate precum Cenuşăreasa cu cei mai frumosi pantofi  intraţi pe  Carmine Shoes şi veţi găsi încălţăminte de vis!
Micuţa zână a dat de două ori din baghetă şi s-a făcut nevăzută, lăsându-ne pe toţi cu gura căscată.
Am plecat grăbită cu gândul la acest magazin online şi toată noaptea am vizionat fiecare colecţie de încălţăminte de nu ştiu câte ori, fără a mă putea hotări ce pantofi să îmi cumpăr..
Toţi sunt perfecţi!! 
Articol scris pentru Spring Super Blog 2016!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu