luni, 14 martie 2016

Secrete cu farmec despre românce

Frumuseţea!
Dex o descrie ca "însuşirea a  ceea ce este frumos". I-au fost atribuite  o mulţime de sinonime ca splendoare, mândreţe sau strălucire. Şi totuşi frumuseţea este ceva mult mai profund şi personal!

La noi, în ţara mândră a Carpaţilor, frumuseţea este pretutindeni. Însuşi acest loc binecuvântat de Dumnezeu îşi are farmecul său prin diversitatea formelor de relief, a faunei şi a florei, şi mai presus  de toate, a locuitorilor.
Românii sunt cunoscuţi în lumea întreagă pentru trăsăturile deosebite, pentru fineţea formelor şi pentru isteţimea care îi clasează în topul celor mai deştepti oameni de pe glob.

Eu găsesc că frumuseţea este la tot pasul. Pe chipul copiilor mei, a soţului, a fiinţelor dragi, a oamenilor cu care intru în contact zi de zi.
Poate nu vorbesc neapărat de cea fizică, însă frumosul este în toate, în mimică, în gesturi, în vorbe, sau când vezi că acea persoană este pe aceeaşi lungime de undă cu tine.

Luna aceasta a fost una dintre cele mai speciale pentru mine, dat fiind că sunt mamă şi am sărbătorit alături de micuţii mei, Ziua Internaţională a  Femeii.
Cu acest prilej le-am transmis femeilor importante din viaţa mea un călduros "Mulţumesc"  pentru tot ce au făcut pentru mine.
Două  românce frumoase sunt  muzele mele: mama şi bunica! Aceste  fiinţe fără de care eu nu aş fi fost omul de azi, sunt un exemplu pentru mine în tot ceea ce fac!

Nici nu are cum să nu fie aşa.
Întotdeauna au fost un model de eleganţă şi feminitate, de bun simt şi gingăşie, de educaţie şi nobleţe!
De mic copil analizam fiecare gest al mamei înainte de a ieşi din casă. Foarte atentă la detalii, ziceai că pleacă la o sedinţă foto,  şi nu la magazin sau la serviciu.
Întotdeauna a fost admirată de către vecini şi invidiată de către vecine pentru frumuseţea ei!
Unele spuneau tot felul de poveşti despre tenul ei impecabil ...Că foloseşte nu ştiu ce poţiune făcută  de Veta Vrăjitoarea (sărăcuţa doamna Veta era doar o bătrână simpatică care purta fuste lungi şi ţinea mereu  un motan în braţe. De aceea multă lume se speria de ea şi credeau că este vrăjitoare. În realitate era o fiinţă adorabilă, mereu pusă pe glume şi care m-a învăţat spaniola încă din grădiniţă. Doamne cât de frumos suna din gura ei  "Te amo!" Ce accent !)
Dar să revenim la mama şi la secretul frumuseţii ei.
Mama nu este adepta machiajului strident, mai degrabă preferă un fard iluminator pe tenul fin şi fără riduri şi un ruj în nuanţe de roz pal, care să îi pună în valoare buzele pline. Deşi este trecută de 40 de ani are o piele fermă, mâini catifelate şi un bust de invidiat.
Părul ei mereu m-a fascinat. Negru precum pana corbului, des şi cu bucle perfecte şi naturale.
Dintotdeauna  mi-a părut rău că nu mi-a transmis această moştenire genetică.
De asemenea şi bunica a fost o femeie frumoasă în tinereţe, însă nici acum nu pot să spun că arată rău. Vârsta îşi spune cuvântul, doar au trecut 65 de primăveri peste ea, însă tenul ei este fin ca întotdeauna, iar puţinele riduri din jurul ochilor nu fac decât să îi dea un aer de înţelepciune, scumpei mele "nana".
Ce au în comun aceste doua fiinţe minunate pe care le ador?
Au Farmec!
Da, au farmec personal dar şi folosesc produse Farmec .
Bunica dintotdeauna a avut  în casă vestita cremă Doina, pe care i-o furam eu când eram copil. Nu puteam să înteleg la vârsta mea "cea mare" de doar 5 ani, cum poate o cremă să miroase atât de bine!
Până intr-o zi când m-am hotărât că trebuie să le fac un tratament facial păpuşilor, că prea erau "plastifiate",  şi m-a prins nana sub masă, mânjită toată.
De atunci a învăţat că trebuie să le pună bine! Şi totuşi curiozitatea mea de copil le-a descoperit repede...de această data foloseam "undercover"  cremele bunicii.

A venit timpul să merg la şcoală şi ce credeţi?
Mama, scumpa mea mamă, avea o colecţie întreagă numai bună pentru a fi exploatată.
Creme de mâini, şampoane ( vai ce bine spală şampoanele de la Farmec!Toate pluşurile mele au ajuns într-o zi în cadă cu o sticlă întreagă de şampon...ce de spumă!!!), deodorante ideale pentru a fixa părul lui Barbie, până şi crema de epilat i-am folosit-o pentru al chelii pe Ken (Nu recomand astfel de "tratamente" aplicate păpuşilor).

Acum, după mai bine de 20 de ani de la primul meu contact cu un produs Farmec, această companie de renume mă surprinde din nou plăcut cu produse inovatoare din Gama Gerovital Plant în care ingredientul  de bază  este uleiul organic din floare de mac.
Principalele atuuri ale produselor din această gamă sunt:

  • faptul că sunt destinate persoanelor cu vârsta peste 25 de ani, cum e şi cazul meu.
  • sunt fără parabeni, 
  • hipoalergenice,
  • fără conservanţi.


Proprietăţile uleiului de mac sunt  cunoscute încă din Antichitate fiind un excelent protector al pielii recomandat cu preponderenţă persoanelor care suferă de alergii.
Efectul său calmant  ajută pielea să lupte cu stresul, iritaţiile şi previne deshidratarea.
Principiile active din uleiul natural Inca Omega și ceară de albine  previn procesele  de îmbătrânire prematură a pielii redau elasticitatea, supleţea şi gradul de hidratare al acesteia.
Conţin ingredientele inovatoare ca  Ceramidyl-Omega ce  are ca rol îmbunătăţirea proceselor de restructurare epidermică iar Aquaxyl optimizează rezervele dermale de apă prin creşterea conţinutului de glicozaminoglicani.
Vitaminele A si  E din compozitie asigură un plus de protecţie fibrelor de colagen şi elastină, diminuează ridurile şi previne apariţia lor.
Gama conţine 12 produse de îngrijire pentru ten, păr şi corp special  concepute pentru a reda strălucirea şi vitalitatea pielii şi a podoabei capilare a femeilor de pretutindeni!
Deja m-am gândit ce cadou îmi voi face de ziua mea  aşa că abia aştept să încerc crema nutritivă multivitamine, ideală pentru tenul meu sensibil.


Cât despre frumuseţea româncelor.....


Articol scris pentru Spring Super Blog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu