miercuri, 30 martie 2016

Rețeta unui eveniment reușit este Golden Tulip Times

- Nu se poate domnule aşa ceva!
- Am prezentare săptămâna viitoare, iar tu îmi faci una ca asta?
După vreo  trei înjurături printre dinţi, şeful trânteşte telefonul de birou şi toţi ne facem că nu am văzut nimic.
Ştim prea bine că atunci când Adrian este nervos este indicat să stăm deoparte....altfel te trezeşti concediat şi angajat de trei ori pe săptămână.
Cu ochii în hârţoage aşteptam să vedem ce l-a supărat, mai ales că am auzit cuvântul "prezentare" - echivalentul cu munca mea din ultimele două luni, în care mi-am lăsat copiii la mama până noaptea târziu, doar ca să termin la timp lansarea noii linii de produse dedicate îngrijirii copiilor.
Nici nu trece un sfert de ora şi se aude:
- Denisa, la mine în birou...ACUM!
Gata, de data asta nu mai scap, îmi zic, şi strâng la piept mapa.
- Mi-au făcut-o!
- Cine...ce, întreb eu, deja împanicată.
- Cum cine?
- Deştepţii ăştia cu sala de conferinţe...nu sunt capabili să o termine la timp.
- De ce naiba am investit atât şi acum mă lasă baltă constructorul?
- Cică nu le-a sosit profilul pentru ferestre din Germania!
- Unde organizăm totul pe ultima sută de metri, îngân eu?
- Asta e treaba ta...şi ai grijă că dacă anulăm lansarea, anulăm şi câteva posturi pe aici!
Deja mă treceau transpiraţiile...îl ştiam prea bine pe Adrian, iar de data asta chiar vorbea serios.
După ce anul trecut pierduse un sponsor important, era musai că acum totul să iasă PERFECT, altfel deveneam cu toţii şomeri!
Aveam oaspeţi din Spania şi ne doream ca odată ieşite pe piaţă produsele noastre, să le putem exporta....era crucial să oferim potenţialilor parteneri, o şedere plăcută.
În plus, mediul virtual era deja informat despre această lansare de  cel puţin o lună. Organizasem şi un concurs pentru părinţi iar  acum zece mămici cu pici aşteptau nerăbdătoare să se bucure de produsele noastre.

Despre  hotelul Golden Tulip Times auzisem de la o prietenă
bună, care lucrează la o multinaţională. Are cel mai mare centru de conferinţe din Bucureşti, dotări de lux în camere, cafenea, club dar şi un restaurant impresionant aflat la mezanin, unde Chef Titi dă savoare preparatelor tradiţionale româneşti şi revoluţionează bucătăria internaţională.
   Am ales sala Ronda deoarece este special amenajată pentru lansarea de produse, conferinţe de presă, coctailuri, simpozionuri, prezentări, traininguri şi  work-shop-uri.
Îmi doream ca accentul să se pună pe clipul video realizat săptămâna trecută, iar dotările oferite de această sală cât şi amplasamentul  sunt excepţionale.
Sala de conferinţe, bifat!
 Acum trebuie să aleg meniul.
Mâncarea de suflet este secretul reuşitei, aşa că voi merge pe mâna echipei de chefi de la Golden Tulip Times.
Abia aştept să văd reacţia spaniolilor când vor gusta din vinul nostru autohton, plin de savoare şi apreciat în lumea întreagă!
Printre facilităţile oferite de hotel se numără sonorizarea profesionistă şi libertatea de a alege decorul, aşa că îmi doresc să creez un program artistic pentru cei mici, iar ca tematică voi ţine cont de dorinţa lor, aflată în urmă unui sondaj, şi anume: Lumea lui Iepurilă, mascota noastră. Vom crea un colţ din natură unde vom ascunde ouă de ciocolată şi vom oferi coşuri cadou ce includ toată gama noastră de produse dar şi un iepuraş simpatic de pluş. Pentru a-i îndulci pe micuţi, am ales tortul cu marţipan. Maria, amica mea, o mare devoratoare de dulciuri, mi-a mărturisit că nu a gustat nicăieri deserturi mai bune ca la Café Times. Din fericire nu trebuie să îmi bat capul cu transportul delegaţiei de la aeroport deoarece hotelul oferă şi acest serviciu.
Cazarea este deja rezolvată. Camerele acestui hotel din Bucureşti sunt concepute să găzduiască cei mai exigenţi oaspeţi, fiind  mobilate cu mobilier  modern, confortabile şi oferă facilităţi de lux indiferent de preferinţe sau buget. Printre acestea se numără internet Wireless, seif, mini bar, uscător de par, cablu TV digital, aer condiţionat dar şi o linie telefonică directă pentru apeluri locale şi internaţional.

După o săptămână:
- Señoras y señores estamos contentos de traer los productos "Piticot"en el mercado español!
- Doamnelor şi domnilor sunteţi încântaţi să aducem produsele "Piticot" pe piaţă spaniolă!

După o asemenea reuşită, plus o mărire de salariu, am ieşit cu fetele să sărbătorim!
Locaţia? Skyline Club, extravagantul dom de sticlă ce oferă o privelişte impresionată asupra împrejurimilor !

Articol scris pentru proba 11 din Spring SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu