miercuri, 2 martie 2016

Wishlist from Clubwholesale.net

Gata..m-am îndrăgostit!
Nu de un bărbat :), ci de o rochie SUPERBĂ!
Este roşie, cu un design încântător şi material de calitate superioară.

-V-am făcut curioase?

-Atunci să v-o prezint.
Preţul este unul fenomenal pentru felul cum arată rochiţa şi ţinând cont că la noi în ţară o găsiţi cu cel puţin 400 ron, chiar se merită  să o achiziţionaţi.
Doar 13.10$.

-Deja v-am captat atenţia?
-Atunci să vă prezint şi alte produse la preţuri foarte mici.
-Ce spuneţi de o rochie de mireasă la doar 33.50$?
Este deosebită şi orice mireasă se va simţi  ca o prinţesă îmbrăcată cu ea!!


-11.50$ vă spune ceva?
-Este preţul unei rochii de seară care poate uşor concura cu cele ale vedetelor de la Hollywood.
Este disponibilă în trei culori: roşu, negru şi alb şi o puteţi comanda dacă intraţi pe linkul următor.
Generous Paillette One-Shoulder Mermaid Evening Dress White/Red

 Eu am făcut deja o comandă pe  Clubwholesale.net (intraţi pe link si veţi descoperi o pereche superbă de pantofi) şi voi reveni pe blog cu un review.
Sunt curioasă dacă ghiciţi ce am cumpărat?
O seara frumoasă vă doresc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu