luni, 14 martie 2016

Review jucării Dresslink.com

Bună fetelor,
Astăzi mi-a sosit comanda făcută pe site-ul  de la Dresslink.com şi vă mărturisesc că de mult timp băieţii mei nu au mai  fost atât de încântaţi de jucăriile primite.După lungi negocieri am reuşit să le "fur" puţin  pentru a face fotografii.
Pentru cei care nu ştiu, pe acest site pe lângă hainele foarte drăguţe, se găsesc şi jucării şi articole pentru copii.

Eu am cumpărat o orgă de jucărie si o tablă de scris, amândouă destul de ieftine şi de calitate.Spun acest lucru pentru că multe persoane sunt reticente atunci când vine vorba de a comanda online tocmai pentru faptul că s-ar putea înşela în privinţa calităţii, însă nu a fost cazul aici.
Să vi le prezint: 
A venit corespunzător ambalată în cutie de carton cu protecţie pentru picioarele jucăriei.Orga are clape luminoase la atingere, diferite  melodii cât şi funcţie de redare automată.Produsul este 100% non-toxic.Funcţionează cu trei baterii AA, care nu sunt incluse.




Următoare jucărie este o tablă de scris magnetică.Eu am ales varianta pe albastru pentru că am băieţii însă este disponibilă şi pe roz, pentru fetiţe.La fel, produsul a venit ambalat corespunzător, fără nici un defect şi pregătită pentru a fi scrisă(probabil abia pe seară le vor lăsa cei mici în pace).




Abia aştept să văd ce îşi aleg copiii pentru următoarea comandă!
Mămicilor vă invit să răsfoiţi site-ul pentru că veţi găsi lucruri interesante şi ieftine!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu