duminică, 27 martie 2016

Prima comandă Romwe-rochie de primăvară

Bună drăguţelor,
Zilele trecute  am avut parte de o surpriză deosebită. Prima mea comandă de la Romwe a sosit destul de rapid, şi cea mai mare uşurare a fost că nu a trebuit să mă duc la poşta vamală, deoarece coletul a sosit la cea din cartier.
Este vorba de o rochiţă crem cu model floral, de lungime medie şi croială pe talie.
Materialul este de calitate, nu este deloc transparent şi am reuşit destul de repede să o calc cu fierul de călcat.
Eu am ales mărimea M, tocmai pentru a fi puţin mai largă şi mă bucur că îmi vine perfect.
Abia aştept să o port la aniversarea băiatului meu cel mare!
Sedinţa foto este opera puiului meu cu excepţia selfiului. 


Prâslea cel Voinic s-a gândit că mami are nevoie de cluch.


Ne-am jucat puţin cu un program de editare.

Abia aştept să fac următoarea comandă!

La categoria rochiţe, Romwe este campion! Sunt pentru toate gusturile şi la preţuri acceptabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu