marți, 22 martie 2016

Wishlist for children from Dresslink.com

Despre site-ul Dresslink.com v-am mai vorbit şi cu alte ocazii şi pentru că voi face o nouă comandă pentru băieţii mei vreau să vă prezint ce lucruri interesante am găsit la reducere.
Cum cei mici au fost foarte bucuroşi de jucăriile primite (găsiţi aici review), de data aceasta am pus ochii pe  un elicopter cu radiotelecomandă la doar 6.90 $ cu o reducere de 81%.

New Kids Toy 2 Channel Infrared Radio Remote Control Gyro Mini RC Helicopter


La categoria hăinuţe copii am găsit câteva costumaşe foarte frumoase pentru Prâslea meu cel mic.
Cu o reducere considerabilă de 82 %  următorul costumaş este perfect pentru primăvară-vară şi merită cumpărat.

2PCS Toddler Baby Boys Girls Infant Suit Kids Long Sleeve Tops Pants Outfit Sets

M-am îndrăgostit de costumaşul acesta. Cât de frumos îi stă cu papion bebeluşului din fotografie!
Costă doar 5.95 $ şi îmi place foarte mult că pantalonii se închid cu capse între picioare.
Astfel pampersul copilului poate fi schimbat foarte uşor!

Cute Baby Boy Kids Children's Suits Toddler Bowknot Long Sleeve Boys Romper Jumpsuit Clothes

Sper că v-au plăcut alegerile mele şi va invit pe site pentru a vă bucura de produse la preţuri foarte mici şi de calitate.
Mămicilor de fetiţe veţi găsi nişte rochiţe foarte frumoase!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu