sâmbătă, 20 februarie 2016

Wishlist from Romwe

Stiţi momentul acela în care te uiti in dressing şi constaţi că nimic nu îţi mai place sau că nu ţi se mai potriveşte?
Eh, asta am păţit eu de dimineaţă când a trebuit să ies cu cei mici la plimbarea pe care o programasem încă de ieri.
Stiţi şi voi cum sunt copiii.Imediat te taxează dacă nu îţi ţii promisiunile aşa că le-am făcut voile chiar dacă am stat pironită în faţa oglinzii vreo jumătate de  oră până m-am  hotărât  cu ce să mă îmbrac.
Am ales într-un final varianta cea mai simplă şi am pus un trening pe mine, mai ales că băieţii mei sunt tare năzdrăvani şi ştiam că le va face plăcere să mă alerge. :))

După ce s-au îndurat într-un final de mine şi au cerut în casă am ales ca metoda de relaxare "răsfoirea" site-urilor de cumpărături.Şi cum perioada reducerilor nu s-a terminat am găsit pe Romwe.com o mulţime de hăinuţe la super preţuri.
Când am văzut rochiţa de mai jos m-am îndrăgostit pe loc, mai ales că are imprimată o floare care este în ton cu şablonul blogului meu.

Chiar dacă nu sunt o mâncare sănătoasă, cartofii prăjiţi rămân în topul preferintelor mele, aşa că mi-aş lua un tricou ca cel de mai jos pentru fiecare zi a săptămânii...dacă cartofi nu pot mânca zilnic :).
Şi cum un astfel de tricou merge de minune cu o pereche de jeansi, i-am ales pe aceştia.
1.Tricou                2.Jeans


La capitolul încălţăminte site-ul este foarte bine aprovizionat, având o gamă largă de produse pentru toate gusturile şi buzunarele.Mie mi-au făcut cu ochiul două perechi de cizme  foarte frumoase care sunt şi la reducere.

Dacă vi se par interesante alegerile mele, vă invit pe site pentru cumpărături şi multe surprize!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu