sâmbătă, 20 februarie 2016

Vinul, un cadoul special

Îmi trec prin minte atâtea  clipe în care ei au fost lângă mine şi m-au susţinut.De la primii paşi, primul "mama" rostit cu jumătate de gură sau prima zi de şcoală...ei au fost acolo!
Bunicii mei dragi, care au fost şi mamă şi tată pentru mine.Ei mi-au vegheat somnul noapte de noapte, mi-au dat aripi şi m-au învăţat să zbor.
Câteodată uităm să le arătăm aprecierea noastră persoanelor dragi sau suntem prea prinşi de griji încât telefonul zici că a înţepenit.
Îmi promit an de an că voi ajunge să îi mai strâng încă o dată în braţe...însă anul acesta nu va rămâne doar o dorinţă.

Oameni gospodari, toată tinereţea lor, dragii mei bunici au lucrat pământul lăsaţi de străbuni şi au avut grijă ca raza lor de soare, adică eu, să aibă de toate.
Acele mâini sfinte au trudit zi şi noapte şi au modelat omul care sunt astăzi.
Vreau să le mulţumesc şi sa le arăt recunostinţa mea pentru valorile pe care le-au pus în mine şi pentru că mi-au insuflat dragostea pentru familie.

"Indiferent de greutăţi, totul  trece mai usor când sunteţi doi" spunea bunica la ceas de seară, când îmi trecea mâna blândă prin părul proaspăt spalat.
Cuvintele ei au rămas întipărite în inima mea, şi astăzi, indiferent cât ar fi de greu, suntem DOI!O familie frumoasă cu trei copii minunaţi, cu dragoste, respect  şi speranţă!



Poate că am devenit sentimentală însă ar trebui să ne oprim o clipă în loc şi să ne amintim CE CONTEAZĂ cu adevărat pentru noi!
Vreau să imi  surprind bunul' cu o sticlă din cea mai bună licoare, care îi dădea putere în zilele toride de vară, iar el era printre rândurile de porumb, cu fruntea asudată, muncind de zor.

Pentru tine, dragul meu bunic cu nume de stea, am ales din colecţia de vinuri vechi , un Muscat Ottonel născut în acelaşi an cu tine.
Galben precum razele soarelui dimineaţa, uşor dulce dar suficient de astrigent pentru a-ţi inunda papilele gustative cu aroma sa inconfundabilă, un buchet catifelat care te cucereşte de la prima înghiţitură.

Anii au trecut şi viţa-de-vie pe care bunicii meu au sădit-o cu propriile mâini acum mult timp, a îmbătrânit şi ea.Din păcate puterile i-au lăsat pe bunii' mei, aşa că vinul mult aşteptat toamna a rămas o amintire.

Cum nu sunt o bună cunoscătoare a licorii bahice am apelat la experţii din domeniu.Astfel am descoperit site-ul "Vinuri pe net", o adevărată vinotecă online, cu sortimente deosebite pentru toate gusturile şi dorinţele.

Cu siguranţă eu şi bătrânii mei avem multe să ne spunem, aşa că am mai ales şi  un  Cabernet Sauvignon care merge de minune cu gâsca la tavă pe care bunica o prepară precum un Master Chef.

De asemenea, am găsit pe site informaţii preţioase pe care ar trebui să le ştim cu toţii.
Mulţi şi-ar dori să facă cadou o sticlă de vin, dar nu au ştiu ce sortiment să aleagă.
"Vinuri pe net" ne învaţă ca indiferent de evenimentul la care suntem invitaţi, dacă alegem drept cadou o sticlă de vin atunci ar trebui să  ştim că vinul spumant este cel care întreţine cel mai bine conversaţia.
Nu toţi ne-am născut cu papilele gustative ale unui somelier, însă putem deosebi sortimentele de vin dacă ştim câteva lucruri despre ele.
Pe lângă culorile pe care le distingem cu ochiul liber, gustul diferă de la un vin la altul.Astfel, în vinurile albe predomină aromele fructate de caise, piersici, ananas sau mango şi arome condimentate de vanilie, mentă, lemongrass sau busuioc verde, pe când, în cele roşii întâlnim arome fructate de cireşe, prune, zmeură sau fragi şi aromele speciale de tabac, stejar sau ceai negru.

De ce am ales Vinuri pe net.
*În primul rând am ales să comand de la acest magazin online datorită faptului că am garanţia calităţii, a faptului că vinurile sunt autentice şi ştiu că  sunt păstrate în cele mai bune condiţii.
*Îmi place că aduce un suflu nou pe piaţa autohtonă, cu o colecţie  de vinuri atestate încă din 1926 în care se regăsesc peste 400 de vinuri.Cine nu şi-ar dori să primească în dar un vin care a fost stors din struguri proaspeţi chiar în anul naşterii sale?
*Ca orice român naţionalist sprijin producători noştri şi întotdeauna caut să cumpăr  produsele noastre cu tradiţie şi făcute cu mâinile muncite ale conaţionalilor noştri.
*Peste 20  de producători trudesc în fiecare an pentru a crea cele mai preţioase vinuri  cum ar fi  Grasa de Cotnari, Pinot Gris, Pinot Noir, Merlot, Tămâioasa Românească, Muscat Otonel, Sauvignon, Feteasca albă, Feteasca Regală, Feteasca Neagră şi   Rieslingul Italian.


Vinul a fost şi va rămâne un cadou apreciat în toată lumea, aşa că dacă vă doriţi să impresionaţi o persoană specială atunci alegeţi un vin de colecţie de pe "vinuri-pe-net.ro"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu