duminică, 28 februarie 2016

Review săpunuri TREI FRAŢI PĂTAŢI şi MORCOVI ŞI CĂTINĂ de la DAFINA

Pentru că v-am promis un review al  săpunurilor naturale de la Dafina  este timpul  pentru un nou articol.

Am testat două dintre acestea şi concluziile sunt îmbucurătoare.Primul se numeşte TREI FRAŢI PĂTAŢI şi este special conceput pentru pielea cu probleme şi predispusă la alergii.
                                                    Lista de ingrediente:
 Uleiuri saponificate de măsline, cocos, palmier, ricin, unt de cacao saponificat, unt de shea, ulei de neem, macerat de gălbenele în ulei de măsline, apă distilată, glicerină, uleiuri esențiale de lavandă, cedru și citronella,pulbere de Trei frați pătați, cărbune activ, albastru de metil.

Produsul are 100 g, este ambalat corespunzător şi are ataşat o etichetă pe care vom găsi:
  •  denumirea şi proprietăţile acestuia,
  •  firma producătoare,
  •  modul de fabricaţie, în acest caz săpunul este produs manual prin saponificare la rece,
  •  lista de ingrediente, 
  •  data fabricaţiei/expirării.
Culoarea este una interesantă, un melanj de alb, albastru, maro şi verde iar textura este una uşor cremoasă  când intră în contact cu apa, făra a se dezintegra.Este un săpun care curăţă delicat dar sigur pielea şi are proprietăţi antibacteriene.
Mirosul este puternic şi răcoritor, îl recomand cu încredere în special domnilor care vor să fie fresh după o zi grea de muncă...a devenit şi săpunul preferat al soţului meu.
Al doilea produs testat se numeşte Săpun natural MORCOVI ŞI CĂTINĂ şi este recomandat pentru ten sensibil şi uscat.
Pentru că acestea sunt principalele mele probleme pot să vă spun că am fost mai mult decât bucuroasă să descopar acest sapun.
                                                      Lista de ingrediente
Uleiuri saponificate de cocos, palmier, măsline și ricin, unt de shea, unt de cacao, glicerină, suc de morcovi, ulei de cătină, uleiuri esențiale de roiniță, lavandă și patchouli, morcov ras, pudră de urucum.

Modul de ambalare şi de prezentare este la fel ca al  celui de mai sus şi primul lucru pe care l-am observat când l-am desfăcut este culoare intensă, portocalie.
Mirosul este unul plăcut, uşor fresh ..cu siguranţă este dat de uleiurile naturale pe care le conţine.
Are proprietăţi regenerante şi emoliente şi curăţă delicat pielea.
Îi dau nota 10 pentru că lasă pielea catifelată, nu provoacă usturimi şi îmi place mirosul în mod  deosebit!
Concluzii:
Sunt două săpunuri interesante, total diferite de cele pe care le găsim pe rafturile magazinelor, sunt 100% naturale şi mă bucur că le-am descoperit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu