duminică, 21 februarie 2016

Dragobetele bate la uşă.Tu ce cadou ai cumpărat?

Pe reţelele de socializare am văzut în ultima perioadă o mulţime de promoţii la haine, parfumuri şi tot felul de lucruri care pot  fi oferite cadou.Faptul că Dragobetele se apropie cu paşi repezi toate magazinele online profită de această ocazie şi fac reduceri considerabile.
Astfel am găsit azi bluza de damă Federica care este la un preţ special.
Aceasta este realizată din vâscoză de înaltă calitate şi adaos de fibre elastice, are mâneci 3/4 şi un decolteu care este decorat cu dantelă.
Preţul a intrat la apă şi la următoarea bluză, care costă în acest moment doar 53.70 ron, faţă de 117,60 ron, cât era  iniţial.Grace este o bluză elegantă de damă, cu maneci scurte finisate cu volane delicate şi cu broderie deosebită în zona decolteului.

V-am mai spus şi în alte articole că body-urile de damă sunt unele dintre articolele  mele vestimentare preferate.Şi cum  noi femeile nu avem niciodată suficiente haine, îmi face cu ochiul acest body negru pe gât.Şi cum v-aţi dat seama, este şi el la reduceri, tot pe lenjeriamea.ro.

Indiferent de ocazie cred că ar trebui să oferim mici atenţii persoanelor dragi. Cu siguranţă un dar poate spune uneori mai mult decât o mie de cuvinte.
Vă doresc un Dragobete cu voie bună, soare şi miros de ghiocei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu