vineri, 13 mai 2016

Cute wishlist from Romwe.com

Hi, beauties !
Cum vremea ploioasă nu este tocmai preferata mea, zilele acestea am început o curăţenie detaliată prin casa şi bineînţeles am ajuns şi la capitolul haine.
Nu ştiu cum preferaţi voi să vă îmbrăcaţi când staţi acasă, însă mie îmi place mult să port colanţi şi tricouri lejere, de aceea astăzi am accesat unul dintre site-urile mele preferate, şi anume Romwe.com, pentru a vedea ultimele oferte la aceste articole.

Am găsit aceşti colanţi foarte frumoşi, cu un imprimeu interesant şi care sunt disponibili pe patru mărimi:S,M,L,XL. Sunt reduşi de la 24.18$  la numai 12.09$.


O altă variantă ar fi următoarea pereche de leggings, potriviţi pentru persoanele mai friguroase (ca mine). În plus, beneficiază şi de reducere în acest moment. Pe site veţi putea viziona în detaliu textura materialului din care sunt făcuţi.



La capitolul tricouri acest site este foarte bine aprovizionat. Veţi găsi articole pentru toate gusturile şi la preţuri accesibile.
Cu o reducere considerabilă acest tricou are şi  un design interesant. Prima impresie fiind că  a fost adăugat în categoria greşită, dar nu este deloc aşa.
Este chiar un tricou cu o broderie interesantă aplicată. :)



Lovely cat ! One of my favorite T-shirts! Următorul tricou este disponibil în două culori şi cu siguranţă va face parte din achiziţiile mele următoare.


 

Dacă v-au plăcut alegerile mele, vă invit să accesaţi site-ul, mai ales că până pe 16 Mai toate comenzile peste 59+ $ beneficiază de  60% reducere. Folosiţi codul:CNF60.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu