duminică, 29 mai 2016

OOTD - salopetă Romwe.com

Hello again,
Vă prezentam cu ceva timp în urmă o lista de dorinţe cu articole vestimentare  de pe site-ul Romwe.com.
Printre acestea se numără şi  o salopetă foarte drăguţă pe care am achiziţionat-o recent şi de care sunt foarte mulţumită.
Designul este foarte interesant cu acele mâneci largi şi talia ce se leagă cu un cordon lat, imprimeul este  gen latino iar materialul este foarte uşor, deloc transparent.
Îmi place că are fermoar pe spate şi se poate îmbrăca fără nici un fel de problemă.

Am ales mărimea S şi se potriveşte perfect.

Sper să vă placă şi vouă!



Am verificat ultimele noutăţi de pe site şi din cele 433 de modele de salopete vreau să vă spun că am găsit mult piese foarte frumoase şi feminine.



La categoria SALE veţi găsi produse cu reducere de până la 80%.

Scumpelor vă părăsesc acum deoarece am de pregatit una dintre cele mai importante zile din viaţa mea, şi anume aniversarea puiului meu cel mare ce va fi mâine, 31 Mai.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu