marți, 12 ianuarie 2016

Newchic.com- my wishlist

Bună, dragile mele!
După vremea de afară zici că ne pregătim de înflorirea primilor ghiocei şi nicidecum de luna în care zăpada ar trebui să acopere totul într-un alb imaculat.
Pentru că azi a fost o zi mohorâtă şi nu am avut nici un chef de ieşit prin oraş, am ales să butonez calculatorul în căutarea unor hăinuţe, ca doar cea mai bună terapie se face prin shopping.
Am descoperit de curând site-ul Newchic.com care a început deja sezonul reducerilor.
Găsiţi la preţuri foarte bune atât articole de iarnă cât şi de primăvară sau vară.
Pentru ca niciodată hăinuţele nu sunt de ajuns, am decis că este momentul unei schimbări în garderobă, aşa că urmează un wishlist.
                                                    Aştept pareri!!
Cu o reducere de 46%, această rochiţă este feminină şi elegantă.


Ce spuneţi de acest trening?
Mie îmi place foarte mult, mai ales că poate fi purtat la o ieşire cu cei mici în parc.
Rochiile au fost întotdeauna slăbiciunea mea, iar următoarea este foarte frumoasă!
O bluză elegantă şi cu o croială interesantă.
Dacă v-au plăcut alegerile  mele vă invit pe site-ul Newchic.com pentru o sesiune de shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu