joi, 5 mai 2016

Wish list - backpacks from Romwe

Dragile mele ştiu că v-am vorbit deseori despre pasiunea mea pentru rochii însă rareori am adus în discuţie genţile, fără de care o femeie nu s-ar putea descurca.
Unde să mai punem rujul, telefonul, portfardul, serveţele demachiante, parfumului...şi multe alte obiecte?!
Nu ştiu cum arată geanta voastră, dar a mea trebuie să fie foarte încăpătoare, mai ales dacă ies la plimbare cu cei mici.
Să nu uităm că pe lângă produsele care îmi sunt necesare mie, trebuie în primul rând să ţin cont de copii, aşa că de multe ori optez pentru ţinute sport la care pot asorta genţi încăpătoare sau rucsacuri drăguţe.


Să vă prezint câteva modele pe care le-am găsit pe site-ul Romwe.com şi  care mi-au plăcut foarte mult:

Când am văzut acest rucsac m-am îndrăgostit pe loc! Este foarte drăguţ iar fiul meu cel mijlociu îl vrea pe "Ursul cu ochelari" !

Bufniţele sunt în tendinţe aşa că vă puteţi completa ţinuta cu acest rucsac foarte frumos şi fashion!



Dacă v-au plăcut alegerile mele vă invit pe site pentru a viziona foarte multe modele de genţi, haine, încălţăminte, produse de make-up şi bijuterii foarte frumoase!
Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu