joi, 5 mai 2016

Review rochie şi haină de blană - Dresslink.com

Bună fetelor,
Deoarece am foarte multe lucruri interesante să vă prezint am început un maraton al articolelor şi de această dată a venit rândul unei comenzi pe care am făcut-o pentru o prietenă de  pe site-ul Dresslink.com.


Este vorba de o rochie foarte drăguţă şi o haină de blană.
Partea interesantă este că acest colet a costat foarte puţin, doar  35 $ cu transport.

Ca de fiecare dată, coletul a venit la poşta din cartier într-un timp relativ scurt şi produsele au fost ambalate individual.
Rochia are acelaşi model  ca cea purtată de Paris Hilton în această fotografie. Pe site veţi găsi poze detaliate cu materialul şi rochiţa după ce a fost croită. Nu uitaţi să vă măsuraţi cu exactitate înainte de a plasa comanda.


din spate


Al doilea produs este haina de blană scurtă, până în talie, albă cu mâneci negre.
Blăniţa nu este naturala(lucru specificat şi pe site) însă aspectul său este plăcut şi foarte fină la atingere. Nu este o haină grea spre deosebire de una din blană naturală şi se aşează foarte frumos pe corp.
Totul este să vă încadraţi în dimensiunile disponibile pe site.
 

 Am probat şi eu rochia şi blăniţa chiar dacă au fost puţin mari de mine. :)



Nu uitaţi de produsele la doar 0.01$ disponibile pe site!
Sper că v-au plăcut produsele alese de prietena mea!
Pupici!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu