joi, 19 mai 2016

Review produse pentru îngrijirea părului de la Loncolor-mască şi ulei pentru păr

Hello beauties,
Despre produsele Loncolor v-am mai vorbit şi în alte articole, iar de fiecare dată am afirmat că sunt unele dintre produsele mele preferate de îngrijire.
Pentru că recent am încheiat testarea a trei produse pentru îngrijirea părului vreau să vă împărtăşesc concluziile după utilizare.

Vă povesteam aici despre colorarea  părului cu  vopseaua Loncolor Ultra Arămiu Intens 7.44 şi despre faptul că mi-a placut foarte mult cum s-a prezentat părul după aceasta.
De atunci am avut parte de mai multe schimbări, podoaba mea capilară ajungând de la roşcat la blond, tot cu ajutorul produselor Loncolor, mai exact nuanţa Blond Deschis 8.0 din gama Loncolor Natura.



Deoarece părul vopsit necesită mai multă atenţie am folosit regulat mască şi ulei pentru păr, pentru a menţine firul de păr sănătos şi strălucitor.
Primul produs despre care vă voi vorbi este uleiul pentru păr Loncolor Natura.
Ingrediente:
 Ulei de jojoba,ulei de migdale,ulei de rozmarin,ulei de salvie,ulei de samburi de struguri,tocopheryl acetate,retinyl,palmitate,linalool,BHA.

Mod de utilizare:
Datorită ingredientelor sale, acest produs are rol protector şi reparator, de aceea este indicat să îl folositi fie înainte de spălarea propriu-zisă, fie după, când părul este încă umed.
Se aplică uleiul pe părul uscat, se masează sau se perie  foarte bine părul, pentru ca acesta să acţioneze pe toată lungimea firului de par, se acoperă capul cu un prosop cald  şi se lasă cel puţin  20 de minute să acţioneze. Apoi se  îndepărtează extrem de simplu prin spălare şi şamponare.
Pe părul umed se aplică după ce aţi încheiat tot procedeul de spălare, şamponare şi clătire .
Eu l-am folosit îndeosebi după vopsirile repetate şi astfel părul şi-a păstrat strălucirea şi vigoarea.

În continuare vă prezent masca  pentru îngrijirea părului cu ulei de măsline.
Ingredientele acesteia cu efect benefic încă de la prima aplicare sunt uleiul de măsline şi proteinele din lapte. 


După ce veţi folosi acest produs părul dvs va rămâne moale şi uşor de pieptănat.
Datorită faptului că părul meu este lung, acestea au fost principalele probleme cu care m-am confruntat până la descoperirea acestei măşti.

Mod de utilizare:
Se aplică pe părul umed şi se lasă să acţioneze 1-3 minute, apoi se clăteşte cu apă din abundenţă.


Deoarece vă spuneam în primele rânduri că părul meu a suferit unele modificări, în ultima perioadă am început  şi folosirea măştii pentru întreţinerea părului vopsit din gama Loncolor Ultra.
Aceasta revitalizează culoarea părului vopsit şi hrăneşte firul de păr în profunzime.
După utilizare părul devine mătăsos şi se piaptănă foarte uşor.

Mod de utilizare:
Masca se aplică pe părul umed o dată pe săptămână şi se lasă să acţioneze 1-3 minute, apoi părul se clăteşte din abundenţă cu apă.
Datorită acestor produse părul meu are un aspect sănătos şi este foarte uşor de întreţinut!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu