vineri, 24 octombrie 2014

Parchetul-o alegere dificila?

 M-am apucat de curatenia de toamna si am ajuns  sa renovez casa :).Si  pentru ca tocmai am terminat cu zugravitul este timpul sa caut parchetul.
Dupa ce am studiat cateva oferte m-am oprit la Parchetul Afromosia Masiv Lacuit (foto)...care este de-a dreptul superb! Este un parchet din lemnul exotic Afromosia  si se remarca prin eleganta si calitate. Provenit din Africa de Vest,de o culoare deosebita care variaza de la auriu la maro inchis, pe longitudinea fibrei prezentand o nuanta mai intensa de maro.
Acum se punea problema montatului .doar nu era sa il chem pe "Dorel" sa strice asa minunatie de parchet!!
Insa am descoperit la ei pe site  ca montatul este asigurat cu o echipa de mesteri parchetari certificati de compania Bona, un Everest in materie de instalare, intretinere si renovare a parchetului.In plus se ofera gratuit garantie 5 ani la montaj ,iar o data pe an se asigura si serviciul de intretinere .
"Rasfoind" site-ul am gasit o gama variata de nuante de la ,alb,gri,bej,maro,rosiatic,bronz ,natural la negru.
De asemenea au parchet din esente de lemn local de stejar , nuc , frasin , mesteacan  pana la esente de lemn  exotic ca iroko , sucupira , teak ,merbau sau afromasia.
Pentru ca ne dorim confort si siguranta in casa pot spuna ca am facut alegerea corecta  deoarece ,parchetpeviata.ro a ramas fidel viziunii de la inceput de a folosi numai produse ecologice si de calitate, din lemn 100%.



Un comentariu:

  1. As alege un parchet din lemn exotic si bineinteles ca nu l-as chema pe "Dorel" sa mi-l monteze :)

    RăspundețiȘtergere