joi, 3 decembrie 2015

Idei de cadouri

Bună fetelor,
Tocmai ce această mini vacanţă s-a încheiat şi  încă nu am ieşit cu totul din pijamale.
Da...chiar aşa este. 
Nici nu am cum.Tocmai ce am primit cadou o  pijama  super pufoasă şi nu mă  pot despărţi de ea.Norocul meu că am o matuşă căreia îi place să facă shopping online!
Şi pentru că se apropie sărbătorile de iarnă am început din timp să  mă informez ce cadouri îşi doresc  cei dragi.Am deja vreo 2  liste destul de lungi  aşa că trebuie neapărat să văd ultimele promoţii.
Voi începe cu prietena mea ,care tocmai a nascut.
Acum e în perioada de acomodare cu bebelina ei ,aşa că are nevoie de susţinere maximă.
Sper ca un mic cadou să îi aducă zâmbetul pe buze.
I-am ales o pijama confortabilă şi foarte dragută,realizată din bumbat de înaltă calitate.
De asemenea i-am ales soacrei de pe site-ul lenjeriamea.ro o rochie de noapte  din bumbac 100% foarte frumoasa,şi la un super pret.Culoarea este tonică,iar detaliile de la decolteu o fac interesantă.
Încă  nu am terminat...bineînţeles,aşa că voi reveni în curând cu ultimele achiziţii. 
Până atunci,dacă v-au plăcut alegerile mele intraţi repede pe site-ul mai sus  menţionat  şi profitati de reduceri şi multe surprize!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu