duminică, 20 decembrie 2015

Allview X2 Soul Style-performanţă de top în stil românesc!

Dragule spune-mi ce îţi doreşti                 
De Crăciun  ca să primeşti.
Un parfum,un ceas cu stil,
Sau un  smartphone cel mai fin?

Da...să ştii că am aflat că al tău a înnotat.
Şi acum umbli smerit cu un pager foarte mic.
Ca să vezi că te iubesc,
Allview îţi dăruiesc!

Nu orice fel de  telefon,
Cel mai cool...my soul for you!
Nou în gamă,cel mai bun!


La tine  eu m-am gândit
Când 3GB memorie RAM, am zărit.
Ştiu ce selfie-uri îţi faci
Când vrei să mă bagi în draci.
De aceea,dragul meu,
Camera frontală de 5MP  
Va surprinde  zâmbetul tau.











Haide să-ţi mai spun ceva.
Star de cinema de vei vrea
 Allview te va transforma.
Nu Brad Pitt...doar tu, frumos,
Fără coşuri când devii gelos.
Fără riduri când te-ncrunţi
Când vezi cardul că s-a dus.


Performanţa-i peste tot:
În designul super slim,
În display-ul de 5" 
În memoria belea
Ce o poţi mări până la 128GB!

Cu viteza 4 G
Poţi să navighezi oriunde.
Dual sim este dotat
Creativ şi performant!


Fonturi de vrei să-ţi creezi
Cu Allview reuşeşti.
Este stralucitor şi cu stil.
Elegant şi foarte util!
Cu Asahi Glass este dotat
Aşa că poţi să îţi iei adio de la zgâriat!

-Vrei să-ţi mai spun?
Partea bună vine acum:
Cu o cameră principală de 13MP!!
Poze 3 D poţi să faci 
Şi imediat să le încarci
Pe reţele, unde vrei.
În HD te filmezi, 
Dacă cu Allview te dotezi.
--------------------------------------------------------------------
Şi de această dată Allview îmi bucură inima cu o reuşită atât de importantă.Acest telefon din gama Soul este pur şi simplu PERFECT! Este cadoul ideal pentru bărbaţii pretenţioşi şi puternici,dar şi pentru doamnele delicate, care doresc să fie mereu la înălţime!

Dragilor, dacă va plăcut poezioara mea, mai am o surpriză pentru voi.

Aveţi şansa de a câştiga acest smartphone de top dotat cu sistemul de operare Android™ 5.1 Lollipop şi disponibil în trei culori superbe, dacă participati la campania Allview organizată de BlogAwards.
Pentru detalii,click pe imaginea de mai jos!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu