marți, 29 decembrie 2015

De unde cumpărăm dresuri pentru copii?

Ştiţi acele momente dimineaţa, când mai aveţi cinci minute şi întârziaţi la serviciu sau la şcoală?
Eu nici până în acest moment nu m-am vindecat şi chiar dacă mă trezesc conştincioasă la 06:00, timpul trece mai repede decât cred.
Aşa ajung să mă încalţ în ultimul moment şi constat cu stupoare că nu îmi găsesc sosetele....şi spre exasperarea mea mai am în familie vreo trei năzdrăvani care sunt în aceeaşi situaţie.
Cât am încercat să sortez perechile de şosete, mereu s-a găsit cineva care să le zăpăcească definitiv .
Se pare că  vremea frumoasă de afară nu va mai ţine mult şi parcă îi văd pe cei mici cum vor dori la sănius imediat ce primii fulgi de nea se vor aşterne.
Cu siguranţă nu îmi doresc să caut atunci şosete aşa că am găsit o variantă rapidă şi eficientă pentru ca micuţii mei să fie mereu pregătiţi de drum:ciorapii scorpio .

Confecţionati din bumbac de înaltă calitate, aceştia sunt perfecţi pentru a fi purtaţi pe sub pantaloni asigurând un confort termic ridicat copilului dvs.
Sunt disponibili pe mai multe modele aşa că năzdravani pasionaţi de Fulger Mcqueen, dinozauri sau trenuleţe haioase au de unde alege.

*Pentru fetiţe rozul este la putere.Căluţi, delfini sau frumoasele sirene sunt acum pe dresurile preferate.
De asemenea, pe e-ciorapi.ro am găsit pentru fetiţele cochete, ciorapii Knittex Emi cu un model foarte drăguţ, perfecti pentru a fi purtaţi la şcoală sau la joacă.
Pentru a comanda de pe site-ul e-ciorapi.ro este necesar să vă creaţi un cont,  completaţi datele de livrare, selectaţi produsele dorite şi gata! Coletul va ajunge la dvs  în cel mai scurt timp.
Ca modalitate de plată aveţi la dispoziţie:cardul, prin ordin de plată (transfer bancar) sau ramburs, în momentul primirii coletului.Daca aveţi un cont paypal vă puteti plăti comanda cu acesta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu