miercuri, 16 septembrie 2015

Papucei de casa caldurosi si pufosi

Nu stiu cum sunteti voi cand vine toamna dar eu sunt friguroasa.
Intr-un fel asteptam sa se duca vara cu caldura insuportabila insa frigul de zilele trecute m-a dat de cap.Am inceput cautarea papucilor pufosi pe care ii pusesem in cutia de depozitare ,dar au disparut..
Si normal..doar ce am adus pe la noi catelul vecinei si deja si-a bagat nasul unde nu trebuia..fix in cutia mea cu incaltaminte de toamna.
Bineinteles ca s-a ales praful de papuci si de vreo trei perechi de incaltaminte ale copiilor.
Sa vedeti ce satisfactie avea cand l-am prins cu ei in gura.Atat ii smotocise ca nu a mai ramas decat o jumatate de talpa intreaga,restul era imprastiat peste tot in casa.
Norocul meu ca am gasit aceste pufosenii si i-am  comandat imediat.

Eu i-am ales pe cei portocalii ca sa fiu in ton cu anotimpul. :) si am luat o pereche pentru mama ca tot i-am gasit la un pret avantajos.
Am rasfoitul un pic siteul si am gasit sosetele acestea de casa care mi se par foarte dragute si calduroase,numai bune pentru friguroasa de mine.
De data aceasta  le pun gps papucilor sa fiu sigura ca nu se mai atinge nimeni de ei .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu