sâmbătă, 12 decembrie 2015

Ecco Shoes ajută copiii să zâmbească

Ce mai faceţi, spiriduşilor?
Voi începe acest articol prin a vă adresa o rugăminte.
-Luaţi un scaun, trageţi-l mai aproape şi citiţi cu inima aceste rânduri.
 Peste câteva zile se va împlini un an de la un eveniment nefericit care mi-a dat viaţa peste cap.Datorită acestuia(chiar nu pot să rememorez acum totul), universul familiei mele a fost răvăşit complet, chiar înainte de Crăciunul, pe care îl aşteptam cu nerăbdare.Cu toate acestea, am găsit puterea de a  merge mai departe.
Am reuşit să ne redresăm datorită unor oameni deosebiţi, prieteni adevăraţi, care ne-au sărit în ajutor, care ne-au dat telefoane şi la ora 1 noaptea pentru a ne întreba dacă avem nevoie de ceva.
Despre acest lucru vreau să vă vorbesc.
Aceşti îngeri care şi-au rupt din puţinul lor şi ne-au făcut viaţa mai frumoasă.Despre oameni cărora le-a păsat de copiii noştri şi au întins o mână de ajutor...Despre UMANITATE!
Ei sunt eroii mei!
Când am văzut campania Shoe Box 2015 primul gând mi-a fost îndreptat către copiii defavorizati de soartă din ţara noastră, care nu au o viaţă tocmai uşoară.M-a cutremurat ideea că există în această lume fiinţe atât de mici care nu au primit niciodată o prajitură sau care se duc la şcoală într-o haină ruptă şi îngheaţă de frig pentru a putea învăţa.
Noi putem face ceva pentru ei...Un gest, cat de mic este el, poate da speranţă şi le arată acestor micuţi că ei contează pentru noi!

Ce este Shoe Box?
O campanie minunată, care a strâns laolalta oameni cu suflet mare, care sar în fiecare an în ajutorul acestor mici campioni.Da, ei sunt nişte campioni, deoarece soarta poate nu a fost tocmai bună cu ei, şi totuşi au puterea de a merge mai departe,de a învăţa pentru a ajunge oameni mari, de a se educa chiar şi în cele mai vitrege condiţii!
Acesta iniţiativă a fost lansată în anul 2007 iar de atunci tot mai mulţi prichindei se bucură de cadouri, astfel încât, în 2014 s-a reuşit strângerea a peste 40.000 de cutii!.Oameni din 8 tări s-au alăturat acestei campanii, reuşind să  le aducă zâmbetul pe buze.
Totul decurge foarte simplu, iar un gest atât de mic aduce o bucurie imensă în inimile acestor suflete.
Pur şi simplu aveţi nevoie de o cutie de încălţăminte şi de capacul acesteia.Le îmbrăcaţi frumos în hârtie de cadouri şi adăugaţi înăuntru lucruri pe care le consideraţi necesare unui copil.Aveţi grijă sa nu puneţi alimente perisabile şi imaginaţi-vă că acest cadou este ceea ce dvs v-ar face plăcere să primiţi.
-Nu-i aşa că ne dorim ca acest cadou să fie deosebit?
De exemplu, dacă-i pregătiţi un cadou unui copil cu vârsta de 7 ani, atunci este bine să puneţi în cutie ceea ce consideraţi că  el are nevoie.
Eu m-am alăturat acestei campanii şi împreună cu băieţelul meu cel mare am pus într-o cutie de pantofi câteva lucruşoare, inspirâdu-mă din dorinţele năzdrăvanului meu, care este elev  în clasa I.
Am adăugat două cărţi frumos ilustrate, care îl vor ajuta pe micuţul ce le va primi, să citească.
De asemenea am pus dulciuri(chiar nu cred că există un copil care să nu iubească dulciurile), caiete, rechizite, serveţele umede şi câteva jucării.
Cutia nu trebuie sigilată deoarece personalul de la centrul de colectare vă va ajuta să scrieţi pe etichete speciale, vârsta şi sexul copilului, pentru care aţi pregătit cadoul.
Veţi fi trecuţi pe un tabel cu numele, adresa de email şi numărul dvs de telefon, pentru a vă anunţa la cine a ajuns acesta.
Puiul meu a dorit să îi scrie copilului care va primi darul său, o scrisoare de încurajare :).Sper din inimă ca gestul nostru să-i aducă bucurie.
Toate magazinele ECCO vă stau la dispoziţie pentru colectarea cutiilor.Mă bucur  mult că şi în Piteşti, Ecco Shoes ne este alături şi sper din inimă ca îngeraşul care va primi cutiuţa noastră să fie încântat. 
Daca doriţi să deveniţi voluntar şi să ajutaţi la distribuirea cadourilor strânse în cadrul campaniei ShoeBox  puteţi scrie un email la adresa:jmi@krm.ag cu subiectul "Voluntar ShoeBox 2015" şi veţi fi contactaţi în cel mai scurt timp.
Pentru că o asemenea iniţiativă merită din plin să o facem cunoscută, am dat deja de veste unor mămici de pici din cartier, care abia aşteaptă sa aducă bucurie şi speranţă pe chipurile diafane ale unor copii care merită  mai mult de la viaţă.
Vă invit şi pe dumneavoastră, cititorii acestui blog, să vă alăturati acestei campanii şi împreună să aducem zâmbete pe buzele acestor copii minunaţi.
Să nu uităm ca ei sunt viitorul acestei ţări, că ei merită să se bucure de copilărie...că ei sunt la fel de speciali precum proprii noştri copii!
Până pe data de 15 decembrie puteţi să duceţi cadoul dvs la un centru de colectare.Pentru lista completă a locaţiilor nu ezitaţi să accesaţi site-ul  ECCO-SHOES.RO.
Dragilor, vă mulţumesc pentru că aţi avut răbdare să citiţi până la ultimul rând şi vă doresc sărbători fericite alături de cei dragi!
Şi nu uitaţi!
"De Crăciun, haideţi să fim mai buni!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu