marți, 22 decembrie 2015

Moşul îşi umple sacul de pe Dwyn.ro

În Maramureş totul este feeric.
Zăpada s-a aşternut peste tot, copiii se dau cu sania dis-de-dimineaţă,iar gospodinele fac ultimele pregătiri pentru sfânta sărbătoare a Crăciunului.
M-am bucurat foarte mult, când prietena mea Elena m-a sunat să îmi zică că mergem în vizită la părinţii săi.
Nu îi mai văzusem de mult timp şi chiar îmi era dor de celebrele poale în brâu, pe care mama Anica le face de fiecare dată când ne vede.
Sunt atât de pufoase, atât de dulci,iar stafidele înmuiate în puţin rom îţi inundă gura de la primele înghiţituri.
Elena tocmai s-a intors din străinătate şi mă gândeam cu emoţii ce cadou să îi fac cu ocazia acestei revederi.
Din ultimele discutii ştiam că îşi doreşte mult un telefon nou deoarece al ei s-a stricat recent.Am aflat cu această ocazie că în Italia, ţară în care Elena lucrează de mulţi ani ,electronicele nu sunt deloc ieftine.De exemplu un IPHONE 6 , pe care îl găsesti pe Dwyn.ro  redus cu 10 %,la un preţ de numai 2.695 ron, în Italia nu îl cumperi sub 1000 de euro.Să nu mai vorbim de faptul ca pe Dwyn.ro ai posibilitatea sa cumperi în rate.

În goana mea după cadouri mi-au atras atenţia unele promoţii foarte interesante.
Am deja un teanc de scrisori pentru Moş Crăciun de la picii mei, aşa că m-am gândit să îi dau o mână de ajutor bătrânelului. :)
De ce să aducă tocmai din Laponia daruri pentru năzdrăvanii mei, când cei de la Dwyn.ro sunt atât de aproape de noi?!Simplu,rapid si eficient!
La un click distanţă găsesc tot ce vreau.De la televizoare, maşini de spălat, frigidere, televizoare, console ş.a.m.d. 
Portofoliul Dwyn însumează peste 25.000 de produse disponibile online,iar 200 de branduri de renume  şi-au dat întâlnire într-un sigur loc pentru a satisface şi cei mai exigenţi clienţi.
Acest magazin online se conduce după principiul:Clientul nostru,stăpânul nostru!
Bunul simţ şi rapiditatea cu care operatorii răspund solicitărilor tale arată încă o dată că pentru ei tu eşti cel mai important.Serviciul de livrare este unul dintre cele mai rapide din ţară, în aceeasi zi în Capitală şi a doua zi în toată ţara.
Plata se face în siguranţă deplină, având la dispoziţie nu mai puţin de cinci modalităţi de a o efectua:
  • în numerar, în magazin(adresa SHOWROOM:Str. THOMA IONESCU nr 9, Sector 5, Bucuresti)
  • în numerar, la adresa de livrare (după ce verifici coletul),
  • cu cardul, în magazin,
  • cu cardul online (sistem 3D secure),
  • în rate.

Cei de la Dwyn.ro  oferă şi puncte de fidelitate.Astfel, la fiecare achiziţie tu acumulezi puncte pe care le poţi folosi  ulterior la cumpărături .
Partea care mie îmi place cel mai mult este că la ei reducerile chiar se aplică!
De exemplu am găsit această tabletă pe care băiatul meu cel mare şi-o doreşte foarte mult.Costă doar 231.08 ron, are garanţie 24 de luni şi este perfectă pentru un copil pasionat de jocuri şi desene.
Elena are si ea o fetiţă, aşa că Moşul va avea grijă să îi pună sub brad tot o tabletă disponibilă şi pe culoarea roz, cadoul ideal pentru  o fetiţă drăgălaşă şi inteligentă cum este Maria!
Dragă Moşule ,deci ne-am înteles!

Şi acum epistola care m-a amuzat cel mai mult, trimisă de soţul meu, Moşului.
Citez:
              " Dragă Moşule,
Ştiu că sotia mea a născut trei copii şi totuşi are numai 50 de kg!Eu nu am avut nici trei sarcini, nici poftă de îngheţată la miezul nopţii ...şi am deja vreo 20 de kg luate pe mine în ultimii ani.
Cămăşile sunt de mult timp istorie, iar pantalonii din studenţie  i-am atârnat în cui .
Sunt un  mamifer, înteleg, dar nu nasc pui...de asta se ocupă ea,muza mea, (aici m-a dat gata) aşa că te rog să îmi aduci o brăţară  fitness că mai am puţin şi trec la măsura xxl."

Întradevar soţul meu a luat ceva proporţii, dar să zicem că se datorează susţinerii culinare pe care mi-a oferit-o pe parcursul celor trei sarcini, de aceea Moşul va veni şi pentru el...tot de la Dwyn!

Datorită celor de la Dwyn pot să mă bucur anul acesta de sărbători liniştite, fără alergături prin magazine, fără nervi şi mai ales, fără o gaură în buget!
Mi-a făcut plăcere să fiu unul dintre spiriduşii Moşului aşa că vă urez tuturor: Sărbători fericite şi un An Nou plin cu realizări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu