marți, 22 decembrie 2015

Cu dragoste, pentru tine!

Da,mamă!Cu dragoste pentru tine,cea care mi-ai dat viaţă şi  m-ai purtat în pântece timp de nouă luni grele!Vreau să îţi ofer în dar, un simbol al recunoştinţei mele.
Doresc să îţi MULŢUMESC în felul meu, pentru faptul că ai avut grijă de mine şi ai ştiut să îmi oferi educaţia de care un om are nevoie pentru a păşi cu demnitate în viaţă.
Ştiu că nu ţi-a fost uşor, însă tu ai fost mereu alături de mine. Clipa de clipă auzul vocii tale m-a legănat chiar şi atunci când eram departe una de cealaltă, iar vorbele de încurajare pe care mi le rosteai la fiecare exament al vieţii, m-au călăuzit spre victorie.
Astăzi, când sfânta sărbătoarea a Crăciunului este atât de aproape, vreau să îţi ofer cu dragoste, o parte din inima mea ascunsă printre petalele gingaşe ale unui buchet de trandafiri roşii.
Ştiu cât de mult iubeşti roşul, deoarece ai susţinut întotdeauna cu tărie, ca este un simbol al dragostei şi al curajului,aşa că, pentru eroina mea,cu drag,petale de viaţă, îţi ofer în dar.
Mi-am dorit întotdeauna să le fac cadouri persoanelor dragi, dar de multe ori timpul nu mi-a permis să caut pe îndelete prin magazine, aşa că, macar o dată pe an am grijă să le mulţumesc pentru faptul că îmi sunt alături şi pentru momentele frumoase petrecute împreună.
Companion îmi este Floridelux.ro, o florărie online, care are cele mai frumoase buchete de flori pe care le-am văzut vreodată!Şi nu exagerez deloc.
Încă din anul 2003 aceştia livrează zâmbete cu ajutorul celor mai spectaculoase aranjamente florale, realizate cu grijă şi pasiune.
Peste 5000 de modele de buchete vă stau la dispoziţie pentru a face pe cineva fericit şi a-i arăta dragostea sau recunoştinţa.
Oriunde în lume ei au grijă ca buchetul dvs să ajungă la destinatie, aşa că nu vă rămâne decât să surprindeţi persoana dragă cu fiecare ocazie.
Frumos ambalate, însoţite de un mesaj sau o jucărie, florile sunt un simbol al respectului pe care îl purtăm celor din jur.Inocenta si delicateţea acestora le-au făcut de-a lungul timpului ,cadoul cel mai îndrăgit din lume.
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, FLORIDELUX a adăugat în portofoliul său numeroase aranjamente florale specifice acestei perioade, care vă vor bucura privirea prin măiestria şi originalitatea lor.
Orice masă de Crăciun va fi aplaudată la scenă deschisă, dacă, lângă bucatele alese, se va afla şi un buchet de flori cu miros de cetină.


De asemenea, această florărie online de lux vă este alături şi la împodobirea bradului.Ştim cu toţii cât de greu este uneori să alegem decoraţiunile potrivite, care să mulţumească pe toată lumea.În plus, lipsa spaţiului poate fi o problemă atunci când ne dorim să fim în ton cu sărbătorile.
Flori de lux a creat special pentru dvs, brăduţi de diferite mărimi realizaţi din crenguţe de brad şi împodobiţi cu ormanete deosebite, numai buni pentru ca Moşul să aibă unde pune cadourile .

Vă doresc tuturor Sărbători Fericite, alături de cei dragi şi nu uitaţi:
Cu o floare se poate face primăvară, chiar şi în decembrie! ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu