miercuri, 23 decembrie 2015

Colind: Deschide uşa creştine

Acesta este un colind care mie îmi place foarte mult şi îmi amintesc cu drag cum îl cântam împreună cu ceata de colindători în preajma sărbatorilor.
Deschide uşa creştine
Că venim din nou la tine
Drumu-i lung şi-am obosit
De departe am venit. 

Şi la Viflaim am fost 
Unde s-a născut Hristos, 
Şi-am văzut pe-a Sa mamă
Pe care Maria-o cheamă. 

Cum umbla din casă-n casă 
Ca pe fiul ei să nască.
Umbla-n sus si umbla-n jos
Ca sa nasca pe Hristos. 

Umbla-n jos şi umbla-n sus
Ca să nască pe Iisus, 
Mai târziu găsi apoi
Un staul frumos de oi.

Şi acolo pe fan jos
S-a născut Domnul Hristos
Cete de îngeri coboară
Staulul de-l înconjoară.

Îngerii cu flori în mână
Împletesc mândra cunună
Pe cununa-i scris frumos
"Astăzi s-a născut Hristos!"

Care cu puterea Sa 
Mântui-va El lumea
Şi-de acum până-n vecie 
Mila Domnului să fie
Tuturor cu bucurie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu