marți, 22 decembrie 2015

Sertarul amintirilor

Gânduri transpuse printre rânduri
Clipe trăite  şi întipărite.
Pe coli de poveste,
Cu un click reiese
Că zâmbetul tău
M-a cucerit mereu!

Hei...Pentru tine  sunt aceste rânduri..
Da, pentru tine, cel sau cea, care acum ţi-ai răpit din timpul tău pentru mine.
De fapt, prin această postare, vreau să te fac să te gândesti la toate momentele importante din viata ta, să te provoc să retrăieşti acele emoţii ascunse în inima ta...şi să zâmbeşti! :)
Mi se întamplă de multe ori să răsfoiesc albumul cu fotografii al micuţilor mei şi un val de căldură îmi inundă sufletul.
M-a impresionat cel mai mult faptul că năzdrăvanii mei sunt mereu veseli.De fapt zâmbetul unui copil este la fel de natural precum adierea vântului, precum sărutul cald al soarelui, dimineaţa.
Ce mă bucură cel mai tare este faptul că am reuşit să surprind acele clipe de fericire cu ajutorul tehnologiei.
Da...este adevarat!
Ce ne-am fi făcut  dacă şi în 2015 am fi cărat după noi aparatele foto grele din anii '90 sau camerele acelea de filmat care îi chinuiau umerii tatălui meu de fiecare dată?
De fapt, când părinţii mi-au cumpărat primul aparat foto eram elevă în clasa a-V-a şi imi amintesc că eram atât de entuziasmată încât am vrut să le fac poze colegilor de clasă, iar când am fost să developez filmul, l-am voalat.
De atunci am consumat  zeci de filme, însă amintirile au rămas întipărite pe ele, iar clipe importante din viata mea vor fi mereu în sertarul inimii şi în albumele, pe care le păstrez cu grijă.
Când m-am căsătorit am primit în dar un aparat foto digital.Acesta a fost companionul nostru în toate momentele importante din viaţă.
De la primul gângurit al băieţilor, la aniversări în care ne pictam pe faţă, toate le-am surprins cu ajutorul micuţului Picasso,cum îl alintă năzdrăvanul meu mic.

Cu siguranţă într-o zi a bătrâneţii care ne aşteaptă pe toţi, voi deschide încă o dată sertarul amintirilor şi cu lacrimi de bucurie voi rememora acele clipe în care cele mai importante persoane din viaţă, mi-au fost alături.
De aceea, te invit pe tine, cititorule, să te înconjori de oameni care te iubesc, care te apreciază si împreună să creaţi  momente unice, ce vor dăinui pentru totdeauna!

----------------------------------------------------------------------
Am scris acest articol la provocarea Joker Event Club, agenție de servicii filmare, fotografie, sonorizare și lumini, pentru evenimentul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu