joi, 23 octombrie 2014

Sa mancam sanatos si gustos!



Nu sunt vegetariana,dar  pot spune ca mananc cat de rar pot carne, asta pentru ca  ador fructele si legumele.Cum spunea bunica mea"Rodul pamantului este sanatate curata."
 Asa ca am optat pentru hrana bio ,produsa chiar de catre mine,fara ingrasamant si pesticide..ce a iesit? O gradina de vis.Culori,mirosuri si varietate intr-un singur loc  :)
 Astazi am cules ultimele legume si mi-am zis  sa experimentez ceva gustos si sanatos,asa
ca  am pregatit pentru puisorii mei o salata de gulii cu soia si cartofi la cuptor.
Ok,trebuie sa recunosc ,soia nu a crescut la mine in gradina :))
  Reteta este simpla, ca o poate prepara chiar si cel mai neexperimentat bucatar.
Avem nevoie de:
 2 gulii
 1 fir de praz
 ardei iute
 o punga de soia cuburi(eu am luat Inedit deoarece fierbe foarte repede)
 4 cartofi medii
 sare
 piper
 o lingurita cimbru
 un praf de boia de ardei dulce
 ulei
 otet

Mod de preparare:
Se pune soia la fiert conform instructiunilor dupa ambalaj .Se scurge de apa si se da la cuptor cu cartofii taiati felii.Ii condimentati cu sare,piper,boaia de ardei dulce , stropiti cu ulei si lasati sa se rumenesca cam 15 min.
Se curata guliile de coaja si se rad pe razatoarea mare intr-un bol.
Taiati prazul si ardeiul iute rondele si le adaugati peste gulii.Condimentati cu sare ,piper ,cimbru uscat ,ulei si otet dupa gust..
Apoi lasati imaginatia sa zburde in farfurie.
Pofta buna.


 Asadar,daca sunteti  vegetarieni si nu numai,aceasta reteta este perfecta pentru o cina usoara.
De asemenea recomand pentru un nivel optim de vitamine si minerale in organism, Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni.
Cu acest articol m-am alaturat campaniei "Fii Activ cu Doppelherz aktiv Pentru Vegetarieni”

4 comentarii:

  1. Mmmm! Si mancarea vegetariana poae fi atragatoare privirii, daar mai ales papilelor gustative!!! Bun, bun!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata, Denisa ! ..desi nici eu nu sant vegetariana, dar imi plac foarte mult salatele si mancarurile vegane, recunosc ca de cate ori am ocazia le mananc cu mare placere ! ...sant intru totul de acord cu tine, nimic nu se compara cu legumele si fructele bio, mai ales daca sant din propria-ti gradina ...cu siguranta voi incerca aceasta reteta, cu siguranta e delicioasa si usor de preparat !

    RăspundețiȘtergere