marți, 28 iunie 2016

OOTD - salopetă cu model tribal - Romwe.com

Hello beauties,
A trecut ceva timp de când nu v-am mai prezentat o nouă ţinută, aşa că e timpul pentru un  articol şi  fotografii...făcute de năzdrăvanul meu cel mare care azi a mai pierdut un dinţisor de lapte (veţi vedea cât de serioasă am putut rămâne la glumele lui).

Dar să revenim la produsul pe care vi-l voi arăta.
Am comandat recent o salopetă de pe Romwe.com şi sunt foarte mulţumită de ea.
În primul rând este realizată din bumbac, lucru care m-a încântat, ţinând cont de temperaturile de afară.
De asemenea, este foarte plăcută la atingere, iar materialul este uşor şi moale.
Se calcă foarte rapid şi are un cordon pe talie foarte drăgut, cu doi ciucuri.





Aceasta se închide cu fermoar pe spate, care este finuţ, aproape insesizabil.



Salopeta o găsiţi disponibilă pe mărimile S,M,L,XL.



Fetelor, dacă v-a plăcut alegerea mea, vă invit să accesaţi site-ul deoarece au nişte oferte grozave.
Până la 85% reducere la o mulţime de produse!
Deja am pus ochii pe câteva articole vestimentare perfecte pentru vară!
Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu