marți, 6 octombrie 2015

Gerovital Tratament Expert este doctorul părului meu



-Nu-mi spune că iar ţi-a rămas peria înfiptă în păr?!..se aude  nervos soţul.
-Ei da, şi ce vrei să fac acum?
Mai bine vino şi dă o mână de ajutor,astfel voi sta aici vreo trei ore.

Şi astfel o seară ce se anunţa  a fi perfectă, se destramă înainte de a începe..
Cu siguranţă era momentul să încep să îmi tratez părul cu mai mult respect-..săracul,când mă gândesc la el prin câte l-am trecut dea lungul anilor,mă mir că mai există.
De la blond ca un galbenuş de ou ,în anii studenţiei, până la roşcatul turbat,cu care o înnebuneam pe mama de fiecare dată când mă vedea.
Imi amintesc si acum tunsorile pixie sau garconne ,pe care doamna,Geta,coafeza blocului le exersa pe părul meu...Apoi anii au trecut,m-am cumintit din experimente,dar tot nu aveam curaj sa imi las părul sa crească ca al Ilenei Cosanzeana.Aşa că bobul a fost coafura pe care am purtat-o pană când l-am intalnit pe el..Făt Frumos,cu plete in vânt.Părul său de un blond auriu,ca razele soarelui,care te făcea sa păleşti in faţa frumuseţii lui.
Trebuia să îl am..dar cum să îl abordez?._
Să îl întreb cum îşi îngrijeşte poboaba capilară?..Ar suna prea a piţipoancă..
Totuşi îmi iau inima în dinţi, şi cu un glas plin de emotie îi fac un compliment,care mă amuză şi acum când mi-l amintesc..
Vai,ce păr frumos şi sănătos  ai..este natural?
Cum naiba sa întrebi un bărbat dacă părul său este natural?
Se vedea de la o postă ca nu  era urmă de vopsea in capul său ,ci doar o grijă de zi cu zi  care i-a făcut domnului X un păr de invidiat.
După această întalnire au mai urmat şi altele,astfel că o frumoasă poveste de iubire s-a înfiripat  şi după numai un an a apărut  primul fecior...ei si ce ii mai seamănă tatălui!Cu părul blond, o piele ca spuma laptelui ,am deja un mic gentleman,care va frânge multe inimi.
Şi cum s-au scurs de atunci atâţia ani,incă doi crai de la Răsărit au apărut,astfel că sunt o viitoare şi veritabilă :Soacră cu trei nurori.
Dar să revenim la părul meu care acum arată mai mult decât îngrozitor..Săracul nici el nu ştie de ce îl chinui atât..
E clar că seara s-a terminat şi dacă nu vreau ca si viitoarele să se sfârşească astfel , trebuiau luate măsuri imediat.
Aşa ca o vizită la farmacie avea sa schimbe definitiv soarta podoabei mele capilare.
Drăguţă ca întotdeauna ,farmacista mă intreabă ce doresc..
Îi arat cu o deziluzie, mai mult decat evidentă, în ce hal este părul meu şi aceasta caută imediat produsele potrivite pentru mine.
 -Haideţi să vă arăt ceva nou care oferă rezultate spectaculoase,zice aceasta.
-Farmec a lansat  gama  Gerovital Tratament Expert  supranumită si doctorul personal al părului tău.


-Fiecare produs din aceasta gamă este menit sa repare ceea ce produsele obişnuite de ingrijire a părului nu pot sa o facă.
-Astfel că acest kit regenerare păr este ceea  ce aveţi nevoie pentru a-i reda părul dvs  strălucirea si vigoarea de altă dată. Acesta conţine un complex de vitamine B5A și Eextracte vegetale și Keratină  intr-o formulă inovatoare ce luptă eficient  împotriva căderii excesive a părului, a deshidratării, oxidării și împiedică cu succes pierderea elasticității, uscarea scalpului și îngrășarea excesivă. 
Cu o astfel de prezentare si garanţia  calităţii produselor Farmec ,am cumpărat imediat cutiuţa minune si m-am îndreptat nerabdătoare spre casă.
Imediat am intrat in baie ,si după ce mi-am şamponat părul cu şamponul nutritiv tot din aceiasi gamă ,am desfăcut cele două seruri,1 şi 2,si le-am amestecat.
Am lăsat 10 minute sa acţioneze şi ..voila!
După ce timp de două luni am avut grijă să aplic acest tratament de  2 ori pe săptămână,părul meu a căpătat o nouă viaţă.
A devenit strălucitor,s-a regenerat vizibil,şi am scăpat de părul încurcat şi rebel!



 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu