joi, 22 octombrie 2015

Unde îmi sunt căciulile?

Vara este de acum doar o amintire,iar în locul soarelui arzător, pe cer şi-au făcut loc norii întunecaţi.Am schimbat demult garderoba,dar îmi caut şi acum căciulile fără de care nu pot ieşi din casă pe timpul acesta ploios.
Nu ştiu voi cum sunteţi,dar eu sunt o friguroasă din cale afară.Cum au scăzut un pic temperaturile îmi schimb imediat şosetele cu unele mai groase şi port mereu puloverele fine de caşmir,pe care mama mi le tricotează cu drag în fiecare an.
Cum nu am găsit cu nici un chip cutia cu căciuli pe care eram sigură că o depozitasem bine,iar ploaia nu îmi dă pace de o săptămână,am căutat  imediat un magazin .
Şi unde era cel mai confortabil loc ,de unde puteam viziona în linişte frumoasele modele de căciuli?Acasă,în fotoliul propriu stau de vreo oră fără a mă putea hotări pe care să o cumpar...Cum să iau o decizie când toate sunt superbe!!
Îmi place la nebunie această caciulă clasică şi elegantă de la Kamea,care poate fi purtată atât iarna,dar şi toamna în zilele reci ca acum.
Modelul căciulii Mya îmi place foarte mult,mai ales caă aceasta este decorată cu o floare tricotată manual.Fabricată din fire italienesti călduroase, moi şi plăcute la purtare aceasta se adaptează perfect la forma capului.

Şi pentru că după toamnă vine iarna,iar albul este una dintre culorile mele preferate,abia aştept să port această caciulă foarte frumoasă şi elegantă.
Cu siguranţă acestea sunt preferatele mele în acest sezon şi abia aştept să le port!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu