miercuri, 7 octombrie 2015

Cămăşi de noapte pentru graviduţe

Tocmai ce va spuneam aici că o bună prietenă  de-a mea  este însărcinată şi deja am aflat că viitorul ei bebe va fi o fetită scumpă şi drăgălaşă.
Aflată în aproape 5 luni de sarcină,Cristina, deja este mândra posesoare a unei burtici foarte frumoase.
Ca orice viitoare mamă ,vrea sa profite din plin de perioada gravidiei aşa ca mămica mea a luat deja câteva kilograme bune,astfel că multe dintre hainuţele ei au rămas mici.
Aici îi vin în ajutor eu,care sunt foarte bucuroasă să fac cumpărături pentru prietena mea.
Am găsit o cămaşă de noapte foarte confortabilă  cu mâneci scurte realizată din bumbac, perfectă pentru femeile insărcinate şi mamele care alăptează.

Pentru că graviduţa noastră iubeşte rozul şi deja a început decorarea camerei copilului în nuanţe superbe de roz,m-am gândit că o rochiţă de noapte în aceleaşi tonuri ar fi potrivită pentru ea.Realizată din bumbat 100% acesta ofera o atingere caldă si moale şi proprietăti bune de igienă. Este un material durabil, se spală uşor şi este rezistent la căldură, absoarbe bine umezeala şi permite pielii să respire.

Cu aceste două piese frumoase  cumpărate ,abia aştept sa îi ofer prietenei mele  cadoul .
Să nu uit...sunt una dintre viitoarele  năşici ale bebelinei ei.Încă un motiv să merg la cumpărături pentru finuţa mea scumpă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu