joi, 9 iulie 2015

Kalapod-incaltaminte de calitate ,pentru cei mai pretentiosi clienti!

Deja a inceput caldura,iar eu nu am gasit perechea perfecta de sandale pentru vara.Si totusi,nu pot sa afirm ca doar o pereche..ce femeie poarta doar una?Dupa  o cautare pe net mi-a atras atentia site-ul Kalapod.Aici am gasit pantofi ieftini ,de calitate si foarte interesanti ca design,avand o gama larga de produse.Am ramas cu ochii la aceasta pereche de sandale,ideale pentru plimbarile lungi in serile de vara.Cu siguranta nu vei trece neobservata cand vei aduce albastrul cerului la picioare.

Pentru ca nu m-am putut abtine :) am ales si  acesti balerini  draguti,frumos accesorizati si confortabili.In plus beneficiaza de o reducere considerabila.


Si pentru ca noi femeile avem grija sa ne rasfatam picioarele de cate ori este posibil,nu pot sa renunt la acesti pantofi, ideali pentru nunta la care voi merge in august.
Ce imi place la Kalapod?Faptul ca are incaltaminte adresata tuturor,cu design modern,la preturi fara concurenta.Te surprinde placut cu reduceri saptamanale, si sta la dispozitia clientului pentru orice nelamurire.In plus au un site usor de accesat,bine structurat ,astfel clientul beneficiaza si de un tabel al marimilor ,perfect pentru a alege incaltamintea potrivita.
Plata se face la livrare in sistem ramburs fara nici un fel de riscuri,iar  clientul are la dispozitie 14 zile pentru a returna un produs,daca nu i se potriveste,in conditiile expuse pe website.
Daca v-am facut curiosi, va invit la un click distanta intr-un magazin ,care promite sa puna calitatea mai presus de toate.

Cumparaturi placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu