marți, 13 octombrie 2015

Epilarea nu este un moft ,ci o necesitate

-Cum ar fi dacă în prima noapte în care s-a abandonat în braţele lui Breckenridge,Heather ar fi fost o fetişcană neglijentă cu propriul trup,iar iubirea dintre ei nu s-ar mai fi consumat niciodată?
-Cu siguranţă nu s-ar mai scrie poveşti ,iar minţile noastre,ale cititorilor, nu ar mai fi căzut pradă propriilor fantezii romantice...
Şi cu aceste rânduri în minte mi-am început eu dimineaţa...De fapt frazele de mai sus nu îmi aparţin .Prietena  şi confidenta mea, Florina ,a venit ieri în vizită la mine şi am avut o discuţie ca între fete.  Făcând un rezumat al ultimei cărţi citite de ea ,şi anume "Patimile iubirii",de Stephanie Laurens,am discutat cu încântare despre frumoasele scene de iubire dintre protagonistii cărţii,iar după multe dezbateri privind ţinutele domniţelor de viţă nobilă ,Florina,care este o feministă convinsă, a ajuns la o concluzie amuzantă,care mă urmareşte şi acum...
-Cum D-zeului se epilau femeile atunci când era o corvoadă numai să porţi corset şi o sumedenie de jupe,pentru a arăta ca o zeiţă care păşeşte cu graţie întorcând privirile tuturor gentlemanilor,gata să le curteze?

Astfel, am început cercetările pe cont propriu pentru a afla epopea părului nedorit.
Am aflat că picturile din peşteri şi descoperirile arheologice de cremene ca lama, scoici, dinţi de rechin şi sticlă vulcanică  ce datează din anii  30.000 î.Hr  ne demonstrează că încă din acea perioadă oamenii încercau prin orice mijloc sa scape de părul de pe corp.
De la ritualuri ,poţiuni magice,până la folosirea gipsului pentru a îndepărta pilozitatea,femeile au incercat  cu orice preţ  să fie plăcute ,curate ,să emane senzualitate şi graţie.
Toate acestea au luat sfârşit în anul 1915 ,când a apărut aparatul de ras Milady.Acesta s-a vandut in număr de aproximativ 1 milion până în anul 1917. Din acest moment părul nedorit putea fi eliminat discret în confortul propriei locuinţe.
Timpul a adus cu el evoluţie ,aşa că în 1986  a apărut primul epilator personal ,ce folosea arcuri rotative pentru a smulge părul.Tot în acea perioadă a apărut în America şi epilatul brazilian, adică, epilarea cu ceară ce presupune îndepărtarea totală a pilozităţilor din zona inghinală.Iar în anul 1995 primul aparat de îndepărtare a părului nedorit cu laser avea să revoluţioneze  tehnica epilării.
Gândindu-mă la epoca victoriană ,pot afirma cu tărie că sunt fericită deoarece trăiesc în secolul XXI,având la dispoziţie atatea mijloace inedite de a avea grijă de trupul meu.
Din dorinţa de a fi mereu la înălţime,şi pregatită oricând pentru a face faţă oricărei situaţii ,femeia a dus la superlativ conceptul de îngrijire corporală.
-----------------------------------------------------------------------------------
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015, proba numărul patru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu