vineri, 1 aprilie 2016

Ajutor! Calculatorul meu are nevoie de un SSD!

- Pe cuvântul meu Daniela, dacă mai rezist!
- Este a doua oară luna aceasta când îmi pierd documentele  din  calculatorul asta!
- Şeful vrea rapoarte la timp, angajaţi eficienţi,  fără ca măcar să investească în obiectul central al muncii noastre -calculatorul!

Aceasta eram eu cu ceva timp în urmă, când PC-ul  de la birou m-a lăsat baltă, fix în momentul în care terminam bilanţul.
Cum firma  la care lucrez este asociată cu o alta din străinatate, munca mea este esenţială pentru ca totul să fie în regulă, iar angajaţii să îşi primească salariul.
Numai Costică, nu întelegea asta!
Sefu' considera până de curând că dacă un calculator are tastatură, monitor şi se aprinde, este mai mult decât suficient ca afacerea lui să meargă.
Deh..aşa este când treci de la zarzavatul din piaţă la imobiliare, dar ce să-i faci.
Noroc că Ionel, tânăr informatician şi bun prieten (şi nu doar atât) cu fiica lui Costică a venit într-o zi pe la birou.
Se pare că "mademoisella" de fiică-sa are gânduri de plecare peste hotare, lucru care lui Ionel îi displace total.
Unde mai găseşte el un sponsor atât de bun pentru afacerea sa? ( să nu îi spuneţi că aţi aflat de la mine).
După vreo oră de prelegeri în care tânărul fecior ce sta într-un picior, încerca de zor să-l convingă pe al  meu boss că neprihănita Antoaneta trebuie să rămână pe meleagurile noastre, observă într-un colţ o secretară roşie de nervi, gata să arunce cu monitorul pe fereastră - adică eu!

Cum informaticienii  au "microbul" în sânge şi oriunde văd taste sau ecrane ce se mişcă în reluare, abia aşteaptă să rezolve din trei comenzi situaţia, Ionel se apropie de mine  gata să îşi arate talentele.

- Domnu' Costică ( deja glasul lui era  grav, gata să îi demonstreze şefului  cât de bun ar fi el pentru fiică-sa) de unde aţi cumpărat calculatorul ăsta?
- Sau l-aţi primit donaţie?
- Cu asta ţineti contabilitatea, doamnă? şi se uita la mine lung...
Se pare că am un salvator...mai există cineva care gândeşte la unison cu mine - Costică ai dat de dracu' acum!


- Eh, ce să facem şi noi... ( zi-i băiete, poate se trezeşte şi patronu' meu la realitate!)
Şi Ionel îi dă înainte...
- Păi ăsta e un PC vechi, are hardul mort...la cum se învârte pun pariu că vă ia câteva ore să vă terminaţi treaba pe care un calculator  cu un  SSD, ar face-o în câteva minute.
Deja Ionel vorbea în termeni SF pentru Costică al meu.

- Ionel, dragă, poate îi explici tu şefului meu ce ne-ar trebui ca să fim mai eficienţi la muncă.

 Na, că i-am zis-o!
- Doamnă, în primul rând, nu cred că domnul Costică doreşte în acest moment să facă o gaură în buget, cumpărând calculatoare noi, însă le poate îmbunătăţi considerabil pe acestea.
Şi tânărul fecior tastează cu o rapiditate remarcabilă: Oferte SSDAccesează un magazin online cunoscut şi la promoţii SSD Kingston găseşte rezolvarea.  



- Ţinând cont de importanţa muncii dvs pentru ca această firmă să funcţioneze, un SSD Kingston HyperX este tot ce vă trebuie.

Viteza de acces şi transfer a fişierelor şi a aplicaţiilor este elementul cheie pentru ca un PC sa funcţioneze perfect. Cu ajutorul unui SSD acestea se vor deschide și transfera aproape instantaneu.
De asemenea, este fiabil şi rezistent la şocuri.
Cu 96 de grame de inteligenţă în plus vă salvaţi atât firma cât şi secretara!

Cu aceste cuvinte spuse pe o limbă pe care Costică începe încet, încet să o înţeleagă, îl convinde pe acest încăpăţânat să upgradeze bătrânul meu calculator.
După ce  îşi face câteva calcule, Costică îl pune pe Ionel să adauge un "SSD-el"(cum l-a botezat el) în coş şi după câteva zile, când era timpul ca bilanţul nostru să fie trimis partenerilor, Costică  cu un zâmbet pe toată faţa, zice:
Hai măi fată, că te-am upgradat să-mi aduci bilanţul îndat'!

Ce să-i faci..Ăsta e Costică..una caldă, alta rece, însă atâta timp cât 
MediaDOT.ro este, munca mea  repede trece!

Articol scris pentru proba 12 din Spring SuperBlog 2016!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu