miercuri, 6 aprilie 2016

Vreau dinozauri pe pereţi!

- Tati, tati ...colegul meu Matei are tapet cu dinozauri în cameră!!
- Putem să cumpărăm şi noi?
Dacă este cineva din familia mea care să obţină ÎNTOTDEAUNA tot ce doreşte, acela este fiul meu cel mare. Ochii lui mari şi glasul mieros îmbunează şi cel mai încăpăţânat părinte.
Aşa am ajuns să cumpărăm atâtea jucării încât putem deschide un magazin sau să schimbăm bicicletele mai rău ca pe şosete.
Cum băiatului "i s-a pus pata" pe tapet cu dinozauri, era musai să îl cumpărăm.
Deoarece   am aplicat recent pentru un  card de fidelitate Diego am ştiut exact de unde îmi voi face cumpărăturile.
Întotdeauna am considerat că dacă poţi obţine un preţ mai bun la un produs, atunci este foarte important să fii informat din timp.
Ca posesor al acestui card sunt mereu la curent cu promoţiile excepţionale  cu reduceri de până la 50 % dar şi cu noutăţile în materie de produse.


Era timpul să trecem la treabă, şi după o vizită la cel mai apropiat magazin Diego am ajuns să renovam aproape toată locuinţa.
Au cea mai mare gamă de produse dedicate amenajării locuinţelor, în plus ai transportul asigurat la un preţ foarte avantajos.
Nu ne mai rămâne decât să savuram cafeaua în linişte, alături de un consilier al magazinului şi să dăm frau liber imaginaţiei.
Lângă tapetul pentru camera copiilor, am mai adăugat în coş  o galerie și sină pentru perdea.


Cum soţului meu îi place să facă totul de unul singur, a ascultat cu atenţie sfaturile reprezentantului magazinului.
Aşa am aflat despre avantajele pardoselii rezistentă la apă.
Cu ajutorul cardului de fidelitate am beneficiat de o reducere de 15 % la cumpărarea pardoselii WOODSTEP COMPACT PLUS. Este perfectă pentru zonele cu umiditate excesivă şi în acelaşi timp oferă încăperii un aer cald datorită modelelor diverse şi a aspectului de lemn ce se îmbină cu durabilitatea şi rezistenţa pardoselilor de vinil. Cu această ocazie am schimbat şi aspectul bucătăriei, şi am scăpat şi de gresia oribilă aleasă de mama soacră! (sper că nu citeşte acest articol) În plus, pardoseala LPV se curăţă foarte uşor, oferă confort sporit şi se montează rapid.
 Apoi mi-am înnobilat dinningul cu o traversă SUPERBĂ! Două ore mi-a luat să mă hotărăsesc asupra modelului...Diego dispune de o gamă largă de modele, toate foarte frumoase şi pentru toate gusturile!
    


Toate informaţiile ce ţin de montarea tapetului şi a pardoselii le-am aflat de pe site-ul magazinului  şi de pe pagina de Facebook Diego România unde veţi descoperi o comunitate minunată, gata să vă răspundă la orice întrebare.

Este foarte important ca  magazinul de unde îţi faci cumpărăturile să devină prietenul tău.
 Diego se remarcă prin amabilitatea şi profesionalismul angajaţilor, prin  faptul că atmosfera din incinta  magazinului este una familiară, unde o cafea caldă te invită să discuţi pe îndelete ideile şi nevoile tale, iar produsele îţi sunt prezentate într-o manieră foarte practică şi uşor de accesat.
Serviciile oferite de magazin sunt nenumărate. Printre acestea se numără tăierea gratuită a mochetelor, traverselor şi PVC-ului, tivirea gratuită a perdelelor şi draperiilor, acceptarea plăţii cu cardul bancar, surfilarea la preţuri excepţionale, plus o parcare generoasă.

Livrarea produselor cumpărate de noi a fost foarte rapidă, astfel că într-un singur weekend am reuşit să îi oferim locuinţei un alt aer, iar din camera copiilor ne priveşte un T-Rex, gata să ne fugărească puţin, dacă îl supărăm!

Ps.
Mami, să-i spui lui Matei că ne-am cumpărat tapet de la Diego, mai fain ca al lui!

Articol scris în cadrul competiţiei Spring SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu