miercuri, 6 aprilie 2016

New wishlist from Romwe

Bună fetelor,
Nu îmi vine să cred cum au crescut temperaturile în ultima perioadă.Trecerea de la iarna geroasă la o primăvară călduroasă m-au facut să scot rapid la înaintare hainele subţiri.
Cum rochiile sunt preferatele mele dintotdeauna, iar Pastele se apropie, mi-am zis că este timpul pentru o nouă comandă pe Romwe.

Din multitudinea de oferte m-am oprit la două rochii foarte frumoase şi la o bluză foarte interesantă.




Rochiţa următoare este preferata mea. Îmi plac în general rochiile lungi deoarece este dificil să merg cu cei mici îmbrăcată într-una scurtă. Imaginaţi-vă cum arată o mamă îmbrăcată mini alergând după trei copii.
Aşa că varianta lungă este cea mai sigură. :)

Scoop Neck Sleeveless Zigzag Dress


Bluziţa este delicată, iar aplicaţiile de la gât îmi plac foarte mult.În plus, este şi la reducere. Costă doar $9.79.

White Round Neck With Bead Chiffon Blouse



Dacă v-au plăcut alegerile mele vă invit pe site pentru a viziona cele mai noi promoţii şi produse!
Vă pupic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu