luni, 11 aprilie 2016

Cum câștigi credit în mediul online vs AVBS Credit

Diferenţe şi asemănări între creditul bancar şi  cel moral, ca blogger.
La prima vedere vorbim de două lucruri total diferite, însă nu este deloc aşa.
Ca blogger  este esenţial să nu îţi minţi cititorii, la fel este şi cu un credit pe care vrei să îl accesezi.
ÎNCREDEREA în instituţia bancară sau non-bancară la care vrei să apelezi este primul criteriu de care trebuie să ţii cont.
De la început trebuie să ştii ce dobândă  vei plăti şi care sunt comisioanele.
Pentru a fi sigur că vei obţine un credit rapid, atunci apelează cu  încredere la AVBS Credit, companie de brokeraj bancar ce îţi pune la dispoziţie o echipă de profesionişti, care va obţine pentru tine cea mai bună soluţie de finanţare, tinând cont de situaţia ta economică.

În momentul în care citeşti pentru prima dată un blog îţi doreşti să cunoşti persoana din spatele articolelor, de aceea este esenţial să le oferi cititorilor o modalitate de a te cunoaşte mai bine. La fel ca la credite, tu eşti cheia care va permite vizitatorilor să afle mai multe despre tine.
Intermediarul, fără de care tu nu ai exista în mediul online, este platforma pe care ai blogul, în cazul meu vorbim de Blogspot.
Făcând o paranteză, AVBS oferă, ca şi Blogspot, consultanţă  GRATUITĂ, pentru ca tu, fie un potenţial client al unei bănci sau un cititor al blogului meu, să obţii ceea ce îţi doreşti.


CALITATEA primează, astfel blogul  a devenit pentru mine un fel de prima casă. Ştii ce îţi doreşti de la tine şi încerci pe cât posibil să te menţii la nivel de top prin CALITATE.
Mediul online este presărat cu titluri bombă, şi de multe acestea vor fi cele mai accesate, însă, dacă conţinutul articolului este îndoielnic, cu siguranţă cititorul nu va mai deschide uşa casei tale virtuale.
Pentru a obţine credit în mediul online atunci trebuie să ai parteneri pe măsură, alături de care te vei dezvolta.




În 2008 am scris primul meu articol, o încercare timidă de a pătrunde într-o lume nouă. Pe atunci câteva nume sonore erau sursa de informare a tuturor. ArenaIT.net , care a câştigat locul 1 la SuperBlog 2008, şi Manuel Cheța de la TehnoCultura.ro  pe care l-am descoperit mai tarziu, însemna pe atunci  blogging de calitate.
De asemenea, datorită ediţiei SuperBLog din 2015, la care am participat pentru prima oară, am reuşit să descopăr nume noi, interesante, ale căror articole le-am devorat seară de seară, şi care mi-au deschis noi orizonturi.
Un blog de suflet este cel al doamnei Cornelia Crina Popa, şi anume  nimicurifantezii.blogspot.ro, care este o lecţie deschisă pentru cei care aspiră la titlul de blogger profesionist.
Să nu uit de Românii știu românește  care te învaţă să scrii corect româneşte, că doar o limbă frumoasa avem şi este păcat să o "pocim".
Cu ajutorul blogului m-am format pe mine.
Temele pe care  le abordez 
acum sunt diverse, iar documentarea este esenţială pentru a realiza un articol bun. 
O parte din munca mea este dedicată mamelor, pe care le respect şi pe care îmi doresc să le menţin ca cititoare fidele ale blogului, de aceea voi căuta să am parteneri care să le uşureze viaţa acestor fiinţe minunate.
Îmi doresc să fiu sursa lor  de informare în materie de fashion, puericultură şi de ce nu, relaxare.

Diferenţa între 
 un credit de nevoi personale şi  cel ca blogger, este că pe primul îl poţi obţine mult mai uşor, dacă apelezi la AVBS Credit, pe când celălalt îl obţii în timp, prin muncă multă, nopţi nedormite şi vise, pe care speri să le împlinesti!


      

Articol scris  de mămica a trei năzdrăvani pentru ultima probă  din Spring SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu