joi, 14 aprilie 2016

Noul Silan Soft&Oils îţi răsfaţă hainele cu parfumul său preţios!


Datorită comunităţii BuzzStore am avut şansa să testez noul balsam de rufe Silan Soft&Oil, care  te învăluie cu parfumul său încântător!
Kitul a ajuns foarte repede la mine, prin curier, ambalat foarte frumos şi cu un cadou deosebit pe lângă balsamul preţios.

Este vorba de un umerş realizat cu grijă, cu un design delicat, pe care piciul meu cel mai mic l-a ochit imediat cum am deschis coletul.


Conţinutul coletului a fost următorul:

  • noul Silan Soft&Oils 1,5l
  • 10 mostre Silan Soft&Oils pentru a le oferi prietenilor mei,
  • 10 broşuri informative,
  •  broşura specială pentru buzzer.
  • 1 umeraş roz îmbrăcat în satin.
Imediat cum am desfăcut capacul  sticlei de balsam, parfumul acestuia s-a răspândit în toată încăperea. Este delicat, persistă şi te cucereşte instantaneu.
A urmat testarea şi imediat am băgat la spălat hăinuţele copiilor.
Doar un singur căpăcel la un ciclu de spălare şi hainutele dvs vor mirosi încântător!
Reacţiile au fost pe măsură...colegii băiatului meu cel mare l-au întrebat cu ce spală mami hainele, de miros atât de bine, iar prietenele mele au devenit fanele nr. 1 al noului  Silan Soft&Oils.




Hăinuţele au devenit moi la atingere iar mirosul acestora persistă timp îndelungat. Zilele trecute am luat din sertar păturica bebelui meu şi am rămas încântată de prospeţimea şi catifelarea acesteia.
     
Cu siguranţă noul Silan Soft&Oils este cel mai bun balsam de rufe!
Mulţumesc BuzzStore şi Silan!
Dacă doriţi să faceţi parte din echipa de albinuţe BuzzStore, atunci vă invit să accesaţi linkul următor!
INVITAŢIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu