luni, 18 aprilie 2016

Review jucării Dresslink.com

Bună dragilor,
Vineri băieţii mei au avut parte de două surprize deosebite. Cadoul iepuraşului a venit mai devreme decât mă aşteptam, direct la poşta din cartier, fără drumuri inutile pe la vamă sau aşteptări lungi.
Primul colet conţine jucării foarte interesante, care i-au amuzat pe micuţi.
Este vorba de comanda de pe site-ul Dresslink.com , de unde am mai cumpărat  şi în trecut  articole pentru cei mici, şi am fost foarte mulţumită.
 Băiatul meu cel mare îşi dorea de  mult timp un elicopter cu telecomandă, aşa că am profitat de reducerea mare şi i-am cumpărat unul.
Vreau să vă spun că funcţionează extraordinar de bine şi după numai o oră, cel mic a devenit un adevărat profesionist în manevrarea lui.
Elicopterul a venit însoţit de telecomandă, în care se adaugă 6 baterii, iar acesta se încarcă cu un cablu de date, ce a sosit odată cu el.
Este recomandat să îl lansaţi prima dată în loc sigur, până reuşiţi să îl controlaţi.
Cei mici se vor distra pe cinste cu o asemenea jucărie ce  costă doar 6.9$.


Am mai cumpărat un set de instrumente muzicale la un preţ atât de mic încât în România nu ai cumpăra nici măcar o singură jucărie...preţul este doar 1.47 $.
Vreau să vă spun că din momentul în care mi-a sosit coletul  şi până azi, cei mici s-au distrat copios şi încă nu s-au plictisit de aceste jucării.
Pozele sunt mai mult decât grăitoare! :)

LINK INSTRUMENTE MUZICALE


 Pentru bebe am mai ales o jucărie de pluş, care este foarte dichisită...se pune în puişorul de pluş, biberonul copilului şi arată foarte bine!
Un accesoriu care aduce zâmbetul pe buze oricărui bebeluş! Pe site veţi găsi  multe modele cum ar fi, pui, elefant, delfin, omidă şi Moş Crăciun! :)

LINK JUCARIE PLUS


Ultima jucărie este o spirală care poate fi ataşată la carucior sau la pătuţul celui mic, de care bebele meu este super încântat.
Toate jucăriile sunt exact ca în poze şi calitate lor este foarte bună! Nu am găsit nici un defect, detaliile respectă întru totul imaginile, iar preţul este unul mai mult decât acceptabil!

LINK SPIRALA CARUCIOR



Cu siguranţă nu va fi ultima comandă de pe Dresslink.com şi nu uitaţi să accesaţi si celelalte categorii de produse!
Nu rataţi reducerile cu ocazia Paştelui!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu