miercuri, 13 aprilie 2016

Review geantă multifuncţională BabyMoov Romania

Salutare mămicilor,
Zilele trecute am avut parte de o surpriză deosebită din partea BabyMoov Romania şi BebeBrands.
Este vorba de geanta New Style Zinc care este perfectă pentru călătorii şi ieşirile prelungite în parc, cu copilul.
Cum băieţelul meu cel mai mic are doar 1 an şi 7 luni, vă daţi seama că încă cărăm după noi o mulţime de lucruri.
Datorită gentuţei multifuncţionale acum toate obiectele vor fi păstrate ordonat şi sigur.
Să vă prezint acest articol minunat!

      


Apreciez designul foarte interesant al acesteia şi îmi place foarte mult că poate fi asortată atât cu ţinute casual  cât şi cu ţinute mai elegante.
Este foarte bine compartimentată iar accesoriile incluse sunt de mare ajutor pentru a ţine în ordine fiecare obiect.


Este accesoriul ideal pentru mămicile moderne şi poate fi purtată atât pe umăr cât şi ataşată la cărucior.
Are incluse următoarele accesorii:

  • Salteluţă pentru schimbat scutece cu căptuşeală impermeabila;
  • Mini-gentuţă pentru hainute/alte obiecte;
  • Mini-gentuţă pentru suzetă;
  • Gentuţă termică pentru sticla bebeluşului;
  • Catarame pentru prinderea genţii de cărucior.

Este realizată din materiale impermeabile de cea mai bună calitate, iar dimensiunile generoase  mi-au permis să adaug în gentuţă tot ce este necesar pentru ca bebe să se simtă confortabil la plimbare.

Acum jucăria preferată a piciului meu va merge oriunde cu noi!



Bebele meu a fost foarte curios şi am deschis împreună coletul. Imediat cum a văzut geanta a cercetat-o amănunţit iar acum îşi pune singur serveţele în buzunar şi niciodată nu îl uita pe Puky, căţelusul lui drăgălaş.

Sunt foarte încântată de această gentuţă şi o recomand cu plăcere tuturor mămicilor care îşi doresc ca plimbările să fie relaxante, fără griji că au uitat ceva acasă.
În această gentuţă smart încap toate cele necesare pentru micuţii dvs!


My Bag My Style Live Fashion Show from Babymoov on Vimeo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu