luni, 9 noiembrie 2015

Participi alături de mine la Vinerea Bloggerilor 2015?

Astăzi vreau să vă vorbesc despre ce înseamnă să fii blogger pentru mine.
Nu este un secret faptul că îmi place să scriu,însă atunci când articolele mele îi încântă pe cititorii acestui blog,este o mare bucurie pentru mine.
Datorită  BlogAwards am participat pentru prima dată la un concurs dedicat bloggerilor,iar de atunci am descoperit gustul competiţiei.Odată cu aceste campanii interesante am întâlnit oameni minunaţi,cu  care sunt bucuroasă să mă întrec "în ale scrisului".
Fiecare probă a fost o provocare în a scoate ce este mai bun din mine şi a reuşi să ofer calitate în loc de cantitate în articolele mele.
Din păcate timpul meu este limitat de celelalte responsabilităţi şi nu pot acorda cât de mult îmi doresc bloggingului,însă atunci când o fac ,este din inimă.
Mi-am luat inima în dinţi şi cu acest articol îmi anunţ participarea la  Vinerea Bloggerilor 2015
Ce îmi place cel mai mult la BlogAward?!
Faptul că oricine are şansa de a  castiga.Aici totul depinde tine sau de mine...de ce aşterni pe "hârtie".
Aşa că te invit să intri în competiţie alături de mine şi ai astfel şansa de a câştiga un super premiu, şi anume telefonul Allview V2 Viper .

 Până ne vedem în ring te invit să consulţi regulamentul acestei campanii.

REGULAMENT

Art.1.Bloggerii înscrisi în Vinerea Bloggerilor 2015 pot alege la ce campanii participă (un blogger poate participa la o singură campanie, la două sau la toate campaniile). Dacă un blogger participă la o singură campanie, poate caştiga oricare din premiile aferente acelei campanii.
Art. 2. Clasamentul Vinerea Bloggerilor 2015 se realizează în funcţie de media notelor obţinute de fiecare participant de-a lungul concursului la campaniile individuale din Vinerea Bloggerilor şi a notei obţinute in urma articolului de promovare. Premiul cel mare va fi acordat bloggerului cu nota cea mai mare la finalul evenimetului.

Art. 3. Nota finală se va calcula după următoarea formulă: media notelor + nota articol promovare împărţite la 2.
Art. 4. În caz de egalitate câştigătorul va fi ales de către Echipa BlogAwards prin jurizarea articolului de promovare a concursului.
Art. 5. Premiile fiecărei campanii individuale vor fi acordate de către sponsori, în termen de 45 de zile de la finalizarea jurizării.
Acestui regulament se adaugă regulile prevăzute în fiecare campanie individuală din cadrul Vinerea Bloggerilor 2015. Campaniile individuale participante vor fi anunţate pe această pagină cu link către campanie în partea superioară a acestui articol.
Art. 6. Un blogger se poate înscrie cu minim unul şi cu maxim trei articole.
Art. 7.Noi sponsori se vor alătura Vinerea Bloggerilor 2015 pe parcursul desfăşurării acesteia.
Art. 8. Evenimentul se va încheia pe data de 19 Noiembrie 2015 câştigătorul fiind anunţat în maxim 2 săptămţni de la finalizare în aceasta pagină.
----------------------
Pentru detalii suplimentare te invit pe pagina BlogAwards.ro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu