duminică, 8 noiembrie 2015

Body-uri deosebite pentru femei

Când spui body,te gândesti la corp(eng.) sau la costumaşul acela de copii numit chiar aşa:body.
Ei...Mie îmi place mult să port aceste  body-uri..
Sunt comode,nu ai grija că îţi iese cămaşa din fustă sau pantaloni,nu ţi se vede lenjeria intimă şi pot înlocui cu succes o bluză sau  o cămaşă.
În plus sunt atâtea modele că niciodată nu te vei plictisi de ele.Pot fi purtate atât cu fustă  cât şi cu pantaloni şi sunt foarte practice.
Îmi place foarte mult acest body clasic cu mânecă lungă, realizat din ţesătură moale şi plăcută la atingere. Modelul este tip kimono, realizat frontal din ţesătură cu aspect lucios şi imprimeu argintiu cu flori. Partea de pe umeri şi partea din spate este realizată cu inserţii din tulle transparent. Se închide în zona intimă cu capse.

Modelul acestui body Vestiva  cu mânecă lungă, decolteu rotund şi chilot clasic, confecţionat din vâscoză plăcută la atingere, înfrumuseţat în partea din faţă cu un imprimeu floral deosebit ,se potriveste perfect un pantalon negru.
Şi pentru ca v-am zis că am o prietenă graviduţă ,m-am gândit şi la ea ,iar acest body  de damă cu mânecă lunga şi chilot clasic, confortabil şi elegant, este perfect femeile însărcinate.Este înfrumuseţat în zona decolteului cu dantelă delicată. 
Voi purtaţi body-uri?
Dacă da,ce fel de combinaţii vestimentare faceţi cu acestea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu