joi, 19 noiembrie 2015

Best Watch is waiting for you

Vă mai amintiţi melodia "Crazy about you" a  formaţiei  Roxette?
De dimineaţă îmi răsună în cap şi nu pot sub nici o formă să mi-o scot din minte.
Poate că este de vină dorul de el,de sufletul meu pereche ,care este plecat departe,însă sunt convinsă că această stare mă va măcina mereu până în ziua în care îl voi revedea.
Noroc că noi ,femeile, avem un medicament minune pentru astfel de dispute emoţionale:se numeste shopping!Şi nu aşa cu leneveală prin magazine..nu,nu..shopping la greu până îţi sună în cap numai branduri de renume cum ar fi Fossil, Casio, Seiko sau Timex.Adevăraţi "maieştri" care crează  opere desăvârşite de artă pentru a venera timpul.
Şi pentru a măsura secundele până când el va fi din nou în braţele mele am ales să privesc scurgerea inevitabilă a acestora prin cadranul unui ceas  absolut superb.


Pentru cei care aţi crezut că un ceas ce aparţine unui brand cunoscut va costa o avere ,vă anunţ că nu este deloc aşa.De exemplu veţi găsi  ceasuri Casio la preţuri mai mult decât accesibile,ce încep de la 99 ron...şi nu este o glumă.Aceste produse considerate de lux vin însoţite de un ceritificat de garanţie care le  atestă autenticitatea.
Deoarece suntem în perioada reducerilor nu am putut să nu profit şi eu  pentru a face cadouri persoanelor dragi.Cu siguranţă soţul va fi mai mult decât încântat de surpriza care îl aşteaptă cuminte pe birou.
Având un simţ estetic dezvoltat,lui îi plac lucrurile deosebite,create special pentru nevoile sale.Şi pentru că nu există bărbat care să nu îşi dorească un ceas veritabil care denotă masculinitate prin liniile puternice şi carcasa metalică impunatoare,am căutat pe BestWatch ceasuri bărbăteşti  care să completeze personalitatea puternică a consortului meu.

L-am ales pe acesta datorită faptului că are  carcasă din oţel inoxidabil, geam din cristal mineral şi mecanism  quartz.În plus beneficiază şi de o reducere substanţială.
Pentru că mama este cea mai iubită fiinţă de pe pământ nu puteam să o trec cu vederea, aşa că am ales pentru ea un model de ceas,care o va încânta.Este exact pe gustul ei:rafinat,finuţ şi uşor de purtat!Ideal pentru a completa o ţinută casual.
Are cureaua din piele,rezistă la apă până la 50 m şi carcasă din oţel inoxidabil placat.

Îmi place să comand de pe BestWatch.ro deoarece:
 -Preţurile afişate au deja TVA-ul adăugat; 
 -Produsele comandate vin însoţite de garanţie şi manual de utilizare;
 -Beneficiez de transport gratuit dacă produsele comandate depăşesc 300 ron;
 -Pot returna ceasul în termen de 14 zile şi îmi voi primi banii înapoi;
Şi partea cea mai interesantă:pot achiziţiona vouchere cadou pentru cei dragi pe care le pot folosi pentru a cumpăra ce îşi doresc de pe  site.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu