vineri, 27 noiembrie 2015

Just4Girls,dar care înnebunesc bărbaţii

Hello Beauties,
M-am trezit de dimineaţă  cu gândul la iarnă şi dorinţa mi-a fost îndeplinită.Primii fulgi de zăpadă tocmai s-au aşternut în oraşul meu.
Totul este îmbrăcat în alb,iar copiii  au ieşit deja să se joace în neaua proaspătă.
O atmosferă de basm pluteşte pretutindeni,iar gândul meu zboară către Sărbătorile ce se apropie.
Cadourile,voia bună şi pacea în suflet,defineşte Crăciunul în familia mea.
Anul acesta vom avea invitaţi de peste hotare aşa că mă pregătesc din timp cu daruri pentru fiecare.
Va veni pentru prima dată o verişoară a soţului meu,care este plecată din tară de mai bine de 10 ani,aşa că îmi doresc mult să o impresionez .
Este o femeie frumoasă, de 30 de ani,elegantă cu un  trup zvelt şi o talie de viespe.Am căutat pentru ea lenjerie intimă de calitate, cu un design sofisticat ,care să o încânte.
Am ales acest babydoll absolut  superb.Este roşu,culoarea ei preferată,iar materialul este vaporos şi plăcut la atingere.
Şi pentru că în magazinul de lenjerie online am găsit nişte reduceri foarte interesante m-am gândit că toate doamnele care vor veni la petrecerea noastră să primească un cadou deosebit,ca doar o dată pe an este Crăciunul!
Astfel,pentru mama am ales aceste două piese,care mie îmi plac foarte mult.Ea a fost tot timpul adepta stilului clasic aşa că sutienul negru nu a lipsit niciodată din garderoba sa.Am adăugat un pic de culoare şi...voila!

Ieri m-a sunat nepoata mea preferată,o domnişoara rebelă de doar 18 ani,dar care se întrece în năzbâtii şi acum cu băieţeii mei.
Mi-o amintesc cu drag de când avea doar 9 anişori şi am găsit-o îmbrăcată cu hainele mele şi rujată din cap până în picioare.
O zi întreagă am spălat la ea şi tot roşie am dus-o acasă la părinţi.
Am ales pentru ea o  lenjerie sexy  deoarece tocmai şi-a făcut primul prieten şi sunt convinsă că vrea să îl impresioneze.
Animal print  precum personalitatea ei vulcanică şi un body cu dantelă care îi va veni de minune pe trupul delicat.Şi pentru că îmi place să mă răsfăţ din când în când,am ales pentru mine un babydoll foarte frumos.Este din dantelă cu o broderie minuntă.În plus are reducere de 40%!!!Abia aştept să îl port.Ştiu pe cineva care va fi încântat de noua mea achiziţie. ;)

  • Am ales să comand online deoarece sunt mereu în criză de timp,în plus pe Just4Girls găsesc întotdeauna produse originale,de calitate iar reducerile lor sunt binevenite întotdeauna.De asemenea este  un magazin cu tradiţie în vânzări de mai bine de 10 ani.
  • Încrederea este cel mai important atu al lor,făcându-şi astfel un renume printre clienţi.
  • Domnilor dacă vă este ruşine ca vine curierul cu un colet împachetat ţipător,ce atrage toate privirile,vă anunţ că puteţi comanda liniştiţi lenjerie intimă pentru iubită,soţie sau amantă deoarece discreţia este cuvântul de ordine pentru  Just4Girls.
  • Şi nu uitaţi de programul de fidelizare.Vă aşteaptă preţuri speciale şi multe surprize dacă sunteţi client înregistrat.
  • So...Go shopping for your ladies!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu