miercuri, 18 noiembrie 2015

Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan, are grijă de pielea mea sensibilă

Era o dimineaţă ploioasă de primăvară,iar eu făceam slalom printre maşinile parcate la întâmplare pe străduţa de lângă universitate.Nu ştiu de ce,dar mă trezisem mai agitată ca niciodată.Poate că era vina nopţilor petrecute cu cartea în mână până spre zori sau a emoţiilor că în curând voi susţine cel mai important exament al vieţii.
Ajung într-un final în sala de clasă şi în ordinea în care am fost distribuiţi de către profesori mă aşez în bancă şi îmi citesc subiectele în linişte.
După vreo două ore ies pe uşa şcolii,bucuroasă că totul s-a terminat...fie ce o fi!
Elena,una dintre colegele mele de clasă, se uită la mine cu o faţă stupefiată!
-Te-ai uitat în oglindă când te-ai trezit?!Mă întreabă ea cu un glas tăios.
-Da..normal! Îi răspund eu cu jumătate de gură....pentru că de dimineaţă eram prea ocupată să rememorez subiectele.
-Atunci înseamnă că suferi de orbire temporară!Tu ai văzut ce ai pe faţă?Şi mă trage de mână până la toaleta fetelor!
-Întradevar arătam ca un gnom tocmai intrat în pubertate!Atătea bubiţe roşii,inflamate şi dureroase pe deasupra,îmi împânzeau chipul!
Prima reacţie a fost să mă ascund undeva...Dacă exista pe acolo o gaură de şoarece,trebuia să o găsesc.
Nici nu ştiu cum am ajuns până acasă,dar era lesne de înţeles că eu nu voi mai ieşi de acolo cel puţin o lună...nu cu monstruozităţile acestea pe chip!
După o cană de ceai fierbinte încerc să îmi pun ordine în gânduri şi caut numărul de telefon al medicului meu dermatolog...
Da,am un medic dermatolog la care merg regulat pentru că, din păcate,am o piele sensibila ..mai exact o dermatită atopică care face ravagii de fiecare dată când sunt stresată sau au loc schimbări climatice majore.
Nu mi se întâmplă des,dar când dermatita îşi face de cap,arăt ca Smeagol din "Stăpânul Inelelor".
Sun şi doamna doctor  îmi recunoaşte imediat vocea răspunzându-mi cu o reală îngrijorare:
-Iar s-a întamplat?
Din pacate avea dreptate...
Primul episod de acest gen m-a făcut să ratez balul de sfărşit de an din şcoala generală.
Atunci am pus-o pe seama pubertăţii,însă mai târziu aveam să aflu că nu era chiar aşa,şi mi se întâmpla să arăt ca un mic Shreck în cele mai importante momente...cum este şi acum!
A doua zi era prezentă la cabinetul dânsei deghizată mai rău ca un soldat din forţele speciale...doar,doar să nu mi se vadă chipul ciuruit de acele bubiţe inestetice.
Iau loc pe scaun şi după o examinare amănunţită doamna doctor mă întreabă cu o voce gravă:
-Dar ce ţi-ai făcut?Ai folosit ceva nou?
-Nu,răspund eu exasperată.Chiar nu foloseam nimic în mod  special în afară de crema hidratantă şi laptele demachiant.
După un moment de ezitare constat că tocmai asta era problema...
Primisem recent cadou de la o prietenă venită din străinătate un pachet ce conţinea aceste produse de îngrijire şi pentru că nu mai avusesem de mult timp probleme cu pielea le-am încercat mai mult din curiozitate.
Doctora mai avea puţin şi făcea infarct lângă mine.
-Ce naiba a fost în capul tău?!
-Ai impresia că eu mă joc aici de-a doctorul ....chiar nu pot să te înţeleg.

-Doar ţi-am spus că  cele mai bune produse de îngrijire corporală sunt  cele  de la Farmec.
 Farmec înseamnă  produse româneşti de calitate.Să nu uiţi niciodată acest lucru!
-Gândeşte-te puţin că au fost  create de către Dr.Ana Aslan, pionier al gerontologiei medicale mondiale,împreună cu cei mai buni specialişti în urmă cu mai bine de 45 de ani.Este cel mai de renume brand românesc care a făcut fericite milioane de femei de-a lungul timpului.Chiar tu mi-ai zis că mama ta foloseşte de când o ştii produse de tradiţie din gama Gerovital.
*Eram pe punctul de a intra în pământ de ruşine,mai ales că doamna doctor avea perfectă dreptate.
Specialiştii Gerovital îmi salvaseră şi mie  tenul la prima  explozie de bubiţe şi de atunci aveam grijă să folosesc doar produse din această gamă.
Spre bucuria mea raportul calitate-pret era echilibrat astfel că reuşeam cu bani puţini să îmi întreţin tenul tânăr,dar cu astfel de probleme.
Chiar nu ştiam ce a fost în capul meu de această dată...Probabil  bucuria întâlnirii cu Alina şi faptul că nu mai avusesem de mult timp probleme cu pielea,m-au făcut să cad în abatere...de "m-am fript" definitiv!


Farmec a  revoluţionat încă o dată piaţa produselor cosmetice lansând prima linie de produse dermatocosmetice Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan,continuă doamna doctor.
-Şi ca să vezi că cei de la Farmec te vor salva din nou să faci bine să mă asculţi de această dată.


-Pentru început vei folosi din gama "Gerovital H3 Derma+" ,crema dermoreparatoare.     
Este un produs fără parabeni şi hipoalergenic,care are ca rol accelerarea proceselor de reparare epidermică a pielii adulților şi copiilor,cu iritații sau leziuni superficiale,acţionând asupra pielii ca o peliculă care are de asemenea rol de protecţie împotriva mediului exterior.
Ingredientele sale active acţionează împreună pentru a îmbunătăţii aspectul pielii tale astfel că panthenolul reduce iritațiile și pruritul,sepiliftul hidratează profund și tonifiază țesuturile,centeroxul are  efect protector asupra microcirculației,iar sepitonic M3  stimulează respirația celulară și sinteza mediatorilor energetici ai celulelor.
Vei aplica aceasta cremă de două ori pe zi şi vei vedea că rezultatele nu se vor lăsa aşteptate. 
-Să nu uiţi de  crema emolientă superhidratantă care este destinată îngrijirii pielii sensibile şi va avea grijă să ţină  sub control efectele  dermatitei  atopice.
-De asemenea gama Gerovital H3 Derma+ conţine  nu mai puţin de 15 produse dedicate întregului ritual de îngrijire  a pielii şi părului,de aceea ar  fi bine să îţi cumperi şi şamponul anticădere deoarece părul tău are firul subţire şi  fragil.
-Te rog să încetezi cu experimentele şi te astept la control peste o săptămână,adăugă doctora mea,care devenise ca o mamă îngrijorată acum!

Întradevăr aceste produse minunate mi-au făcut pielea ca  a unui bebeluş şi mulţumită specialiştilor Gerovital pot să mă bucur din plin de un ten fără probleme!

     

------------------------------------------------------
Articol scris pentru SuperBlog2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu