vineri, 30 septembrie 2016

SuperBlog, o nouă provocare!

SuperBlog, iată-mă din nou!
Pentru cei care încă nu ştiu, SuperBlog este una dintre cele mai îndrăgite competiţii de blogging, unde de-a lungul anilor aproape 2000 de participanţi au scris peste 25.000 de articole, care mai de care mai grozave!
Da, pur si simplu GROZAVE!!
Această competiţie te provoacă să îţi depăşeşti limitele, să treci peste orice stres şi să scrii!
Deşi au trecut două ediţii de când am scris pentru prima dată pentru SuperBlog, reuşind totodată să duc la capăt fiecare probă, de această dată provocarea este mai mare ca niciodată!
Dacă puteţi, vă rog să îmi faceţi şi mie rost de ceva TIMP, pentru că la mine ziua ar trebui să aibă cel puţin 40 de ore pentru a-mi termina treburile.

Aşadar, voi încerca şi de această dată să scriu la fiecare probă, însă nu-i bai dacă nu reuşesc, pentru că în afara faptului că voi concura cu oameni minunaţi, mă voi delecta cu cele mai interesante articole - super creaţii ale celor mai tari bloggeri!

Dragilor, dragelor, dacă vă place să aşterneţi cuvintele pe hârtie şi până acum nu aţi avut curaj să vă aduceţi creaţiile în primul rând, aveţi o  şansă acum!
Hei, grăbiti-vă deoarece mâine, 1 octombrie, se dă startul primei probe din SuperBlog 2016, ediţia de toamnă!


Ps. Cu acest articol îmi anunţ participarea la SuperBlog 2016, ediţia de toamnă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu