luni, 5 septembrie 2016

Autumn wishlist - CNDirect

Salutare,
A trecut ceva timp de când nu v-am mai prezentat o nouă listă de dorinţe de  pe  CNDirect, nu-i aşa?
Ei, de această dată, pentru că tot a venit toamna colorată în nuanţe superbe de ruginiu, voi fi şi eu în ton cu anotimpul şi voi alege pentru dvs cele mai frumoase hăinuţe de sezon.

Să începem cu acest blazer(din recenzii veţi vedea că este mai mult un sacou) al cărui design mi-a plăcut foarte mult!
Preţul este unul acceptabil iar produsul este disponibil pe mai multe mărimi(găsiţi tabel pe site).




Tot pe baza recenziilor am ales şi această cămaşă, pe care vreau să i-o fac cadou unei persoane dragi mie.
Este disponibilă pe mai multe culori, aşa că aveţi de unde alege. :)




Am găsit o rochiţă interesantă, ce seamănă mai mult cu o ţinută compusă din două piese: bluză şi fustă.
Îmi place acea curea din talie!






Fetelor, se pare că CNDirect vine cu o mulţime de produse interesante pentru sezonul de toamnă, şi nu numai.
Pe site găsiţi şi accesorii pentru casă şi grădină, electronice, jucării pentru copii şi multe altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu