marți, 4 octombrie 2016

OOTD - costumaş si trening copii CNDirect

Bună,
Deşi toamna şi-a intrat rapid în drepturi, cu temperaturi din ce în ce mai scăzute, zilele trecute am avut parte de mult soare aşa că am ieşit cu băieţii în părculeţ.
Îi cumpărasem cu ceva timp în urmă juniorului meu un costumaş de vară şi nu ştiu cum, năzdravanii de frăţiori, geloşi din fire (sa nu le spuneţi că stiţi), l-au ascuns bine de tot...tocmai sus pe mobilă, într-o cutie cu jucării.
Pentru că am început încet şi curăţenia de toamnă, am găsit cutia buclucaşă, şi implicit costumaşul cumpărat de pe CNdirect, aşa că am făcut câteva fotografii cu piciul meu scump.

Ce mi-a plăcut cel mai mult la acest set ? În primul rând preţul foarte mic, doar 5.23 USD, cu reducere de 30%.
Este realizat din bumbac, se spală foarte uşor, culorile nu ies şi este plăcut pe piele.


Costumaşul este disponibil pe trei mărimi, de aceea este foarte important să verificaţi tabelul(fiecare produs are propriul tabel) de pe site şi să măsuraţi copilul cu atenţie.



Pentru toamnă, şi mai ales pentru că băieţelul meu cel mare şi-a dorit mult acest trening de când la văzut pe site, i-am făcut o surpriză şi ...tam-tam, l-am comandat pentru el!
Să vă mai spun că a mers special cu mine la Oficiul Poştal, a stat la rând fără să zică un cuvânt, doar ca să îşi ia personal coletul....eh, aşa sunt copiii!
Bucuria din ochii lor este cea mai mare împlinire pentru un părinte.


    


Îl găsiţi pe site disponibil pe trei modele: verde(cel ales de noi), albastru petrol şi gri.
Mărimile sunt de la 100 cm la 140 cm, însă măsuraţi copilul bine, mai ales dacă este solid sau înalt(a se observa croiala). Trebuie să vă uitaţi atent la fiecare detaliu (mâneci, lungime pantaloni, bust, umeri, talie) pentru a fi siguri că alegeti mărimea dorită.
Până acum noi nu am avut nici o problemă la ce a ţinut de măsurători. :)



Talia este elastică, se spală uşor, materialul nu este foarte gros dar nici subţire, tocmai bun pentru această perioadă.

*Să vă spun pe ce a pus ochii năzdrăvanul meu acum?
CNDirect are o întreagă categorie dedicată hoverboard-urilor...iar preţurile sunt cu MULT mai mici(au reduceri de până la 45%) în comparaţie cu cele de la noi!

Vom vedea pe viitor ce spiriduş vine pe la noi :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu